پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
استاندار یزد با اشاره به ضرورت توجه به توسعه متوازن استان، گفت: برنامه ریزی آمایش سرزمین در روند سرمایه‌گذاری‌های صورت پذیرفته یا در حال اجرای استان یزد مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال: سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: مرکز سرمایه‌گذاری یزد تشکیل شده و در حال حاضر شیوه نامه عملیات یا امور اجرایی این مرکز بررسی می‌شود.

وی در ارتباط با مبانی کار با اشاره به اینکه چشم‌انداز توسعه استان ذکر شده، گفت: آمایش سرزمینی حتما برای سرمایه‌گذاری در استان یزد به صورت ویژه دنبال شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار برای اینکه اطمینان حاصر کند سرمایه‌گذاریش منجر به سود می‌شود، از حضور یک مشاور امین استفاده می‌کند و به مشاور به سرمایه‌گذار خدمت ارائه می‌کند.

میرممحمدی بر ضرورت توجه به تمامی مواردی که به عنوان بخش‌های یک شیوه نامه تدوین می‌شود اشاره کرد و گفت: شیوه‌نامه مرکز سرمایه‌گذاری یزد باید به صورتی باشد که به هیچ عنوان نقطه ابهامی در آن وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: مرکز سرمایه‌گذاری در یزد به عنوان محلی برای تسهیل و تسریع در امر سرمایه‌گذاری تشکیل شده و باید زمینه تحقق این هدف به صورت کامل در استان یزد فراهم شود تا جلوی مشکلاتی که در سر راه سرمایه‌گذاران وجود دارد گرفته شود.

استاندار یزد به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها باید مواردی را که سبب پیشرفت و توسعه استان و کشور است منتشر کرده و موارد مورد نیاز را به اطلاع مردم برسانند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 دی 95، کد مطلب: 1296239: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین