پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: نقشه جامع سرمایه گذاری استان تبدیل به بسته شود تا در اختیار سرمایه گذاران قرار بگیرد.

شعار سال: مجید پورعیسی پیش از ظهر سه شنبه در دومین نشست شورای راهبردی تالار مذاکرات سرمایه گذاری خراسان شمالی، اظهار کرد: بسته سرمایه گذاری زمینه آشنایی سرمایه گذار با ظرفیت های مختلف استان در حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی را فراهم می کند.

پورعیسی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی نسبت به احصاء فرصت های سرمایه گذاری اقدام و در اختیار شهرداران قرار دهند چرا که بسته های سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار در منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری حوزه عمران شهری در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه جاری در مرکز استان خراسان شمالی، بیان کرد: باتوجه به حضور سرمایه گذاران شرکت های داخلی و خارجی در بجنورد باید هرچه سریع تر نقشه جامع سرمایه گذاری آماده تا در اختیار این سرمایه گذاران قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه همایش سرمایه گذاری بهترین فرصت برای برقراری ارتباط میان سرمایه گذاران داخلی با سرمایه گذاران خارجی است، افزود: ضرورت دارد ما نیز از این فرصت برای معرفی پتانسیل ها و مزیت های استان به سرمایه گذاران خارجی استفاده کنیم.

پورعیسی گفت: رایزنی بانک های عامل و نیز بخش خصوصی در کنار تبلیغات در ماندگاری سرمایه گذاران خارجی نقش بسزایی دارد از این رو انتظار می رود در این رابطه تلاش داشته باشند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کد مطلب: 4342996، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
الان تو این شرایط باید هرچه بیشتر به فر سرمایه گذاران و تولید گرانی باشن که قصد جهاد مالی دارن واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین