پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر لزوم داشتن نتایج مشهود و ملموس در پی سفر مسؤولان به استان خوزستان، گفت: نیازهای اساسی استان خوزستان هنوز حل نشده است.
شعارسال: حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در خرمشهر با اشاره به سفرهای مسؤولان ارشد کشوری به استان خوزستان، اظهار کرد: امیدواریم که سفر مسؤولان به استان مبارک باشد، اما ما دوست داشتیم که این سفرها برای استان خوزستان زود آغاز می‌شد.

وی ادامه داد: اکنون که سال آخر دولت است و دستاوردهای این سفرها هم چیز جدیدی نیست، آن مسائلی که ما توقع داشتیم و نیازهای اساسی استان است، هنوز حل نشده است و مشکلات هنوز پابرجا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: قدم‌هایی که برای استان خوزستان برداشته شده است، در آن حدی نیست که مشکلات ما چون بحث اشتغال، آب، ریزگردها و مهاجرت از استان را حل کند.

ناصری‌نژاد با تاکید بر اینکه امیدواریم سفرهای مسؤولان به استان نتایج مطلوبی داشته باشد، متذکر شد: انتظار داریم که این سفرها که هم برای آنها وقت مسؤولان و مردم گرفته می‌شود و از طرفی دیگر برای آنها هزینه می‌شود، نتیجه مشهود و ملموسی داشته باشد.

وی بیان کرد: تاکنون اعتبارات عمرانی ما تخصیص نیافته و خسارت‌های ناشی از سیل، مشکلات صنعتی و زیرساختی استان پرداخته نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000649، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین