پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در جهت تکمیل 87 واحد صنعتی نیمه تمام در قم،203 میلیارد تومان تخصیص یافت که امیدواریم به زودی تزریق شود.

شعار سال: احمد ذاکری شنبه شب در جلسه ستاد رفع موانع توليد در تالارامام جواد(ع) استانداری قم، با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر بانک ها در راستای اخذ اعتبارات لازم افزود: کارشناسان بانک باید به شفاف سازی بپردازند تا بتوان موانع تزریق اعتبار به صنعت را مورد بررسی بهتری قرار داد.

وی خاطرنشان کرد:ما نیز کارشناسی ها را می پذیریم و تعامل خوبی با بانک ها داریم اگر کارشناسی اولیه با حضور کارشناسان صنعت و معدن به موقع انجام شود دیگر زمان و فرصت را از دست نخواهیم داد.

ذاکری بیان کرد: همچنین اگر واحد تولیدی به بانک معرفی شد و برای دریافت وام مراجعه نکرد بانک آن را اعلام نماید تا وضعیت دریافت وام در احیای واحدهای صنعتی شفاف شود.

وی اظهار داشت: در صورتی همراهی بانک ها می توانیم اعتبارات لازم را برای طرح های صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دریافت نمائیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در حال حاضر طرح های نیمه صنعتی در قم به خوبی احصاء شده است و به زودی به بانک های عامل معرفی خواهند شد این واحدها نیز باید در 15 روز تعیین تکلیف شوند تا بتوان وضعیت آن ها را در سامانه ثبت کرد.

وی گفت:در سال جاری طبق قانون باید واحد نیمه تعطیل با اخذ وام ده درصد افزایش تولید داشته باشد که این رویکرد خوبی در جهت رشد و توسعه تولید به شمار می رود.

ذاکری عنوان کرد: در سال جاری برنامه های جامعی در تکمیل طرح های نیمه تمام در دست اجراست تا توان تولید ملی را ارتقاء بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا واحدهای تولیدی تداوم مستمر داشته باشند و مانعی برای رشد و پویایی آن ها ایجاد نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: تولید کنندگان نیز باید تعامل لازم را اتخاذ کنند و در پرداخت به موقع بدهی ها و معوقات به بانک اقدام نمایند.

وی یادآور شد: البته بانک‌ها نیز ضروری است که به بخش صنعت اعتماد داشته باشند تا بتوان با تعامل بهتری مشکلات را رفع کرد.

ذاکری گفت: در سال 95 با همت و تلاش مسئولان بیش از 270 میلیارد تومان به بخش صنعت و تولید و کشاورزی تزریق شد تا جایی که رشد و توسعه خوبی را داشتیم و قم در میان استان های کشور رتبه 15 در رونق تولید کسب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان قم، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-384-5:www.fars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین