پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
مدیر شهرک‌های صنعتی شوش گفت: روند احیاء و باز فعال کرن واحدهای صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد و واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده غیرفعال با اختصاص بخشی از اعتبارات تسریع خواهد شد.

شعار سال: مرتضی حسینی با بیان اینکه روند احیاء و باز فعال کرن واحدهای صنعتی با اختصاص بخشی از اعتبارات تسریع خواهد شد، اظهار کرد: با حضور و بازدید بازرس ویژه معاونت اقتصادی استاندار خوزستان از واحدهای شهرک صنعتی شوش، رفع موانع تولید و اجرای طرح رونق اقتصادی در این شهرک صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید که روز چهارشنبه 21 تیرماه سال جاری با حضور نماینده‌ای از فرمانداری شوش و مسؤول دفتر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، از 22 طرح صنعتی که شامل پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده فعال و غیرفعال بازدید میدانی صورت گرفت.

مدیر شهرک‌های صنعتی شوش یادآور شد: از مهمترین این واحدها می‌توان به فولادپارس هفت‌تپه، کارخانه آرد گندم، کارخانه الکل‌سازی طب یاران جنوب، کیک و کلوچه ناز پخت جنوب، و صنایع غذایی تازه‌چین ماندگار اشاره کرد.

حسینی افزود: در این دیدار با بررسی مشکلات و موانع تولید مصوباتی برای تامین تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش و رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی به همراه داشت.

شهرک صنعتی شوش به مساحت 50 هکتار با واگذاری 52 قرارداد واحد فنی است، 24 واحد فنی بهره‌برداری رسیده و 17 واحد فنی فعال و در حال تولید دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خوزستان، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421002006:www.khuzestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین