پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و مصوبات آن در سطح ملی به طور مستمر از طریق معاون اول ریاست جمهوری دنبال می‌شود

شعار سال: مهندس «یاراله نصیری» در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان از بی توجهی برخی اعضاء به ماموریت‌های این کارگروه ابراز گله‌مندی و اظهار کرد: این کارگروه برای تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح کشور ایجاد شده و تصمیمات آن توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر پایش می شود .

وی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت این کارگروه ریاست آن به عهده استانداران است، افزود: از ابتدای شکل گیری این کارگروه مصوباتی راهگشا و قابل اجرا به تصویب رسیده که حاصل صرف انرژی و اختصاص وقت مناسب توسط استاندار، معاونین و مدیران استانداری، دلسوزی و همکاری موثر اکثریت مدیران عامل بانک‌ها و روسای سازمان‌های عضو بوده است .

نصیری ادامه داد: متاسفانه در نشست‌های قبلی معدودی از مدیران عامل بانک‌ها شخصا در جلسات شرکت نمی‌کنند و نمایندگان آن ها هم به دلیل پایین بودن سطح اختیارات توان تصمیم گیری‌های لازم را ندارند، بنابراین با چنین نگرشی نمی‌توان پیگیر رفع مشکلات بخش تولید استان بود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: در شرایط موجود مقوله رونق تولید، حفظ اشتغال و فراهم کردن فرصت‌های شغلی جدید از مطالبات اصلی مردم و جزء اهداف مهم دولت است بنابراین به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال و همچنین فعال سازی صنایع راکد و طرح‌های نیمه تمام باید مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با قاطعیت عملیاتی شوند .

وی در خصوص نتایج جلسه عنوان کرد: 10 فقره پرونده در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات مورد بررسی قرار گرفت که پس از طرح موضوع و استماع مشکلات توسط صاحبان این واحدها، تصمیمات لازم برای رفع موانع آن ها اتخاذ شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-4291-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین