پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کسب رتبه ششم کشوری این استان در اعطای تسهیلات رونق تولید خبر داد.

شعار سال: سید حامد عاملی تصریح کرد: از سال گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان فعال شده و در طول فعالیت یک ساله خود توانست مشکلات ۵۰۸ واحد تولیدی را بررسی کند.

وی تعداد مصوبات این ستاد را ۵۶۸ مورد برشمرد و گفت: تاکنون ۶۲ درصد از مصوبات محقق شده و در مجموع ۳۶۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تأکید به اینکه اعطای تسهیلات سقف مشخصی ندارد، اضافه کرد: از تعداد کل معرفی شدگان ۱۳۳ واحد توانستند تسهیلاتی به میزان ۱۴۳ میلیارد تومان دریافت کنند.

به گفته عاملی در پی اعطای تسهیلات ۴۵۰ شغل جدید ایجاد و چهار هزار و ۳۰۰ شغل تثبیت شد؛ در عین حال ۲۷ طرح راکد فعال شدند و از رکود ۶۱ طرح ممانعت شد.

وی تأکید کرد: برخی واحدها موفق به دریافت تسهیلات نشدند که هرگونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی به کمیته قضایی استان ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تداوم فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری اضافه کرد: تلاش بر این است در پی اعطای تسهیلات اشتغال واحدهای نیمه فعال تثبیت شده و مشاغل جدید ایجاد شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 تیر 96 ، کد مطلب: 4027756:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین