پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
استاندار اردبیل گفت: شرکت‌های مشاوره مدیریت اقدامات اساسی در حوزه مکان‌یابی و استفاده از تسهیلات برای واحد‌های تولیدی انجام می‌دهند و نبود این شرکت‌ها مشکل اصلی واحد‌های تولیدی در اردبیل است.

شعار سال: مجید خدابخش صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد:شرکت‌های مشاوره مدیریت اقدامات اساسی در حوزه مکان‌یابی و استفاده از تسهیلات برای واحد‌های تولیدی انجام می‌دهند و نبود این شرکت‌ها مشکل اصلی واحد‌های تولیدی در اردبیل است.

وی گفت: متاسفانه واحد‌های تولید خود اقدام به مکان‌یابی اشتباه می‌کنند و برای دریافت انشعابات آب، برق و گاز دچار مشکل می‌شوند و این روند باید تغیر یابد تا در آینده نیز با این مشکل روبه رو نباشیم.

رئیس شورای عالی استان اردبیل بیان کرد: فعال‌سازی شرکت‌های حسابرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم تا کارهای تخصصی در حوزه اقتصادی به دست افراد کاردان انجام گیرد.

خدابخش تصریح کرد: در حال حاضر واحد نساجی سبلان پارچه فقط با ظرفیت یک بخش خود فعالیت می‌کند و شرکتی که این واحد را اجاره کرده است به علت اجاره بهای بالا دچار مشکل شده است.

وی گفت: سبلان پارچه برند‌های معروف پوشاک کشور از جمله «تن‌درست» و «من‌تن» را تولید می‌کند و قابلیت ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر را دارد ولی متاسفانه از ابتدای کار خود در مسیر نادرستی قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان اردبیل، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000511:www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین