پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۹۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: به دلیل عدم استفاده به موقع از گشایش اعتبار اسنادی، واحدهای تولیدی این استان در تامین مواد اولیه مورد نیاز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

شعارسال:رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: به دلیل عدم استفاده به موقع از گشایش اعتبار اسنادی، واحدهای تولیدی این استان در تامین مواد اولیه مورد نیاز با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

حسین پیرموذن عصر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اضافه کرد: هم اکنون واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان اردبیل نیازمند یاری بخش‌های دولتی و بانک‌های عامل در استان هستند.

وی با اشاره به رتبه ۲۶ استان در پرداخت تسهیلات تولید و لزوم بهبود این شاخص تصریح کرد: با توجه به وضع تحریم ها، جنگ اقتصادی موجود در کشور و افزایش نرخ ارز، نقدینگی واحدهای تولیدی ۷۰ تا ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران ادامه داد: به نوعی که به دلیل عدم استفاده به موقع از گشایش اعتبار اسنادی، واحدهای تولیدی استان در تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی با تاکید براینکه اگر در این مقطع سیستم بانکی برای رفع نیازهای واحدهای تولیدی به منظور تامین مواد اولیه ورود پیدا نکند واحدهای تولیدی اردبیل با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند، ابراز امیدواری کرد که با تدابیر مسئولان استانی موانع موجود برداشته شود.

پیرموذن درخصوص مکانیزم برگشت ارز حاصل از صادرات نیز یادآور شد: اتاق ایران به این بخشنامه شبانه بانک مرکزی درخصوص پیمان سپاری ارزی واکنش نشان داده و جوابیه اتاق هم اکنون بر روی میز دولت است.

وی بیان داشت: در این زمینه اتاق ایران پیشنهاد کرده که عراق، سوریه و لبنان معاف از این مکانیزم بازگشت ارز باشند و درخصوص آذربایجان هم باید این مورد پیگیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار24شهریور 97، کد خبر: 4404003،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
وضعیت واحدهای تولیدیمون بحرانیه اگر حمایت نشه راه جبرانی نمیمونه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
اردبیل توان فع اشکال در زمینه های تولیدی خودش رو داره
تولید در کشور ما دچار بیماریه و راه درمانش هم توجه مختص مردمه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
بعد برشکست شدن کارخونه ای با عظمت رشت الکتریک حالا انگار نوبت به کارخونه های استان اردبیل رسیده
اینا همه از گلابی های برجامه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
متاسفانه کل کشور همین مشکل رو دارن. مشکلی که خیلیها ترجیح میدن وارد کننده باشن تا تولید کننده . تولید کننده نباید با مشکل جدی مواجه باشه. م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین