پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تقویت و توسعه امر تولید و صادرات به عنوان یک رویکرد حقیقی در تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت راهبردی اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل است.

شعار سال : سید حامد عاملی عصر امروز در جریان بازدید از واحد تولیدی آرتاویل تایر در اردبیل اظهار کرد: توسعه و تقویت تجارت در این استان نیازمند نوگرایی واحدهای تولیدی و صنعتی در تولید محصولات متناسب با شرایط بازار است که به یقین به تقویت و توانمندی بیشتر امر صادرات با رویکرد درست و با کیفیت مطلوب کمک می‌کند.

وی وجود چندین واحد مهم تولیدی استان را در تأمین نیاز بازار و توسعه صادرات در بخش سیمان، لاستیک، کائوچو، ام.دی.اف و برخی از مجموعه‌های تولید محصولات پلاستیکی یادآور شد و تصریح کرد:‌ از بین کارخانه‌های مهم تولیدی و صنعتی در این استان کارخانه آرتاویل تایر است که دارای ابعاد توسعه‌ای مناسب‌تر، مطلوب‌تر و شایسته‌تر است که این کارخانه در سال‌های اخیر توانسته علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی در تأمین نیاز بازارهای خارجی نیز ورود پیدا کند.

در سال‌های اخیر و با تاکید مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی مجموعه تولیدی و صنعتی آرتاویل تایر تلاشش را آغاز کرده تا با خوداتکایی به توان داخلی تولید خود را با محوریت صادرات افزایش دهد.

مجتمع صنعتی آرتاویل تایر که در شمال‌غرب کشور مجموعه تولیدی بی‌نظیر است، تأمین‌کننده لاستیک خودروها با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی؛ گام در تأمین نیازمندی‌های بازار منطقه‌ای و جهانی گذاشته به طوریکه این مجموعه با 18 سال سابقه فعالیت در یک سال اخیر بیش از دو میلیون و 400 هزار دلار صادرات داشته به طوریکه فرصت اشتغال برای یک‌هزار و 400 نفر نیز در این مجموعه فراهم شده است.

این کارخانه که توان تولید سالانه 40 هزار تن لاستیک را با 30 محصول متنوع دارد بازار صادراتی خوبی را برای خود فراهم کرده به طوریکه کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن و... از جمله بازارهای هدف صادرات آرتاویل تایر است.

این مجموعه تولیدی که چرخه صنعتی استان را به رونق واداشته توان تولید ماهانه 10 هزار حلقه لاستیک با کیفیت را دارد که مواد اولیه آن اغلب از کشور مالزی با استاندارد بالا وارد شده و این مجموعه چشم انتظار توسعه صادرات محصولات خود است تا بتواند بازارهای هدف را در منطقه در دست بگیرد و نسبت به رقبا پیشتازی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 13940818001353 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین