پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بانک‌های خصوصی در مورد پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی هیچ همکاری با دولت ندارند و از حضور در جلسات ستاد تسهیل هم خودداری می‌کنند.

شعار سال: سید حامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل صنعت‌‌، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد:بانک‌های خصوصی در مورد پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی هیچ همکاری با دولت ندارند و از حضور در جلسات ستاد تسهیل هم خودداری می‌کنند.

وی گفت: تاکنون واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد استان هیچ حمایتی از بانک‌های خصوصی دریافت نکرده‌اند و این مساله کاملا متناقض با ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید است که شامل تمامی بانک‌ها می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی در سه بخش انجام می‌گیرد تصریح کرد: متاسفانه بانک‌های صادرات و ملت نیز از پرداخت تسهیلات دربخش تامین مالی طرح‌های نیمه‌تمام همکاری مناسبی نداشته‌اند.

عاملی با اشاره به اینکه ۱۱۲ طرح از ابتدای سال تاکنون از طریق ستاد تسهیل موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند افزود: ۱۰۰ طرح دیگر تیز در حال بررسی است که ۴۱ طرح آن مصوب شده است.

وی گفت: درخواست صنوف مختلف در دست بررسی است و در راستای رفع نیازهای آنها پرداخت تسهیلات به این بخش با پیگیری‌های بیشتر و سریع‌تر انجام خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان اردبیل، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000414:www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین