پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل‌دار در نظر گرفته شده است.

شعار سال: سید محمد نوابی صبح امروز (13 شهریور ماه) در مراسم افتتاحیه کارخانه پودر کیمیای زنوک گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راهبردهای جدید در حوزه سیاست‌گذاری ایجاد تسهیلات در حوزه کسب و کار و روان سازی واحدهای صنعتی و حذف گلوگاه‌ها را دارد.

وی افزود: از سال 80 تا 92، 180 کیلومتر خطی عملیات ژیوفیزیک هوایی در کشور انجام شده است اما از سال 92 تا 95، 300 هزار کیلومتر خطی به آن افزوده شده که از این مقدار یک سوم آن در خراسان‌جنوبی اجرا شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت برای رونق کسب و کار و تامین سرمایه در گردش و بازسازی صنایع برای ارائه تسهیلات هیچ محدودیتی ندارد، ادامه داد: امسال 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل‌دار که محصولاتشان بازار فروش خوبی دارد در نظر گرفته شده است.

نوابی بیان کرد: نباید از کلمه محروم برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کرد چون همین کلمه سرمایه‌گذار را دلسرد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن شود، تاکید کرد: دارایی، تامین اجتماعی و محیط زیست و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت سرمایه‌گذار باشند تا فرهنگ پذیرش سرمایه گذار در اینگونه استان‌ها نهادینه شود.

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کشور در خصوص حذف قیمت بر روی کالاهای درجه سه، بیان کرد: آزادسازی کالاها انجام می‌شود ولی رهاسازی را نداریم چراکه برای این طرح و حمایت از مصرف کننده سه قانون وجود دارد.

نوابی تصریح کرد: اجرای این طرح از ابتدای مهر ماه به صورت آزمایشی در کالاهای درجه سه که کالاهای اساسی مردم نیستند اجرا خواهد شد که اگر قیمت‌های این کالاها در بازار افزایش یابد دولت می‌تواند با دستور مقام عالی وزارت این بخشنامه را ملغی کند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی قیمت کاذبی را بر روی کالاهای خود درج می‌کنند، افزود: هدف از اجرای این طرح رقابت سالم اقتصادی بین تولیدکنندگان و رسیدن کالای ارزان به مصرف کنندگان است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت افزایش مصالح ساختمانی، تصریح کرد: در کشور نظام ثابت قیمت‌گذاری نداریم و تشکلی مانند اتاق اصناف ایران بر اینگونه قیمت‌ها نظارت و بازرسی دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان خراسان جنوبی)، تاریخ 13 شهریور 96، کد مطلب: 966-7284-5: www.birjand.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین