پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: حمایت از مصرف کنندگان باعث ارتقا و افزایش تولید، سود بیشتر و در نتیجه و توسعه واحدهای تولیدی می شود.

شعارسال: محمد دره وزمی روز یکشنبه در اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، گفت: این همایش به منظور تجلیل از تولیدکنتدگان برتر استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزارشده است.

وی با بیان اینکه تولیدکننده و مصرف کنتده لازم و ملزوم یکدیگرند، عنوان کرد: مصرف کنندگان نیاز به کار تولیدکنندگان دارند برای اینکه کالا و خدماتی که تولید شده در اختیار آنها قرارگیرد.

وی بیان کرد: وقتی مصرف کننده به حقوق خود آگاه باشد تولید کننده هم موظف است متناسب با مطالبه گری آنها تولیدات خود را به بازار مصرف ارائه دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: مصرف کننده حق دارد کالا با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کند و این مسئله باید در ضمیر واحدهای تولیدی ما نهادینه شود.

دره وزمی افزود: بی شک حمایت از مصرف کنندگان باعث افزایش و رونق تولید، سود بیشتر و در نتیجه افزایش و توسعه واحدهای تولیدی می شود.

وی عنوان کرد: در دنیای امروز باید به کیفیت و تنوع متناسب با نیاز مصرف کنتدگان توجه کرد تا به موفقیت و درآمدزایی دست پیدا کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به وجود ۸۰۰ واحد تولیدی در این استان، گفت: برندهای خوبی در استان تولید و خدمات مطلوبی هم ارائه می شود که حاکی از ظرفیت های این منطقه است.

دره وزمی اضافه کرد: هرچقدر بتوانیم کالاهای با برند مطرح و دارای توجیه اقتصادی در استان تولید و تنوع آن را افزایش دهیم شاهد افزایش تولید و ثروت در استان خواهیم بود و قطعا این مهم با حمایت از بخش خصوصی امکان پذیر است.

وی بیان کرد: با بکارگیری از ظرفیت های استان و با حمایت بخش دولتی و ورود بخش خصوصی می توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.

دره وزمی با بیان اینکه سرمایه گذاری خارجی یکی از بهترین راهکارهای توسعه استان است ، اظهارداشت: ما به دنبال کمک به رونق و افزایش تولید و احداث صنایع پیشران و خلق ثروت در استان هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 4089296: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین