پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
استاندار سمنان بابیان اینکه تاکنون مشکلات ۴۸۱واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در این راستا ۷۳۷ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

شعار سال: محمد رضا خباز صبح یک شنبه در هشتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تاکنون ۷۳۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این تعداد واحد تولیدی در مجموع ۵۲میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه۸۵ واحد تولیدی- صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند بررسی، و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: از این تعداد ۷۱ طرح مربوط به بخش کشاورزی و ۱۴ طرح مربوط به بخش صنعت است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در کارگروه جلسه امروز مشکلات امور بانکی، مالیاتی، تأمین اجتماعی و امور زیربنایی شش واحد تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: در هشتاد و یکمین کارگروه تسهیل نیز ۸۵ طرح به ارزش ۴۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۲۸ نفر به بانک‌ها معرفی شدند.

خباز در ادامه تصریح کرد: ۳۹ واحد تولیدی- صنعتی و کشاورزی به ارزش ۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که واحدها در صورت کسری وثایق و داشتن شرایط امکان استفاده از وثایق صندوق ضمانت صنایع کوچک، برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این مزایا می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در ۸۰ جلسه پیشین یک هزار و ۱۵۲مصوبهتصویب و مشکلات ۴۸۱ شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 23 مهر 96، کد مطلب: 4114412:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین