پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
استاندار البرز با اشاره به تصمیم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تلاش ها برای برطرف کردن موانع و مشکلات فرا روی تولید مضاعف شده است.

شعار سال: محمد علی نجفی روز سه شنبه پس ازبازدید از شهرک صنعتی در حال احداث ماموت و کارخانه هیمالیا درشهرستان ساوجبلاغ در نشست ستاد تسهیل استان البرز ، وجود صنایع بزرگ در استان را مایه افتخار ملی دانست و افزود: از زحمات فعالان این مراکز که با تدبیر و اندیشه در تلاش هستند قدردانی می کنیم.

وی با تاکید بر مولفه خوداتکایی برای انجام بزرگترین و بهترین کارها که از شاخصه های این مراکز تولیدی به شمار می رود، بیان کرد: مدیریت بهره وری و اندیشه و حمایت از تولید با انگیزه بیشتر، حرکتی ارزشمندی است که در این گونه مجتمع های صنعتی شاهد آن هستیم.

استاندار البرز با اشاره به تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تلاش می شود تا همه موانع، فرا روی این مرکز تولیدی و صنعتی برطرف شود.

نجفی با تاکید بر اینکه هیچ وقفه ای نباید سر راه خط تولید باشد، تصریح کرد: طی یک هفته درخواست ها، با نظارت کارشناسی متخصصان، در کوتاه مدت بدون هیچ وقفه ای انجام پذیرد.

استاندار البرز در این نشست ، رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان ، معاونان و فرماندار ساوجبلاغ را نیز مامور کرد تا درخواست های طرح شده صاحبان صنایع را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان کشور به چنین مجموعه هایی در منطقه افتخار می کنند، گفت: باید تمام تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت تولید بکار بگیریم.

مهرزاد فردوس مدیرعامل شرکت ماموت در این نشست ضمن معرفی فعالیت های این شرکت اظهار داشت : شرکت ماموت درسال جاری شروع به تولید خودرو بنز و تا چهار ماه آینده نیز تولید خودرو کشنده را به نام پیل سان دیزل آغاز خواهد کرد.

وی افزود:ایجاد ایستگاه برای تردد شرکت ماموت، در ازای تحقق مطالبه( ۵۰ هزار مترمر بع از زمین این شرکت برای ساخت مترو) از شرکت عمران نیز به عنوان درخواست ما در این نشست است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری روزامه، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: -، www.roozame.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین