پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
استاندار البرز گفت: شرکت‌های خودروسازی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خارجی تولید خودرو را در کشور بیشتر کرده تا زمینه اشتغال جوانان در صنعت خودروسازی افزایش یابد.
شعارسال: استاندار البرز گفت: شرکت‌های خودروسازی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خارجی تولید خودرو را در کشور بیشتر کرده تا زمینه اشتغال جوانان در صنعت خودروسازی افزایش یابد.

محمدعلی نجفی صبح امروز در بازدید از مراکز صنعتی ساوجبلاغ و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که در کارخانه ایران کاوه سایپا برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌های خودروسازی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خارجی تولید خودرو را در کشور بیشتر کرده تا زمینه اشتغال جوانان در صنعت خودروسازی افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه قرارداد خارجی شرکت ایران کاوه سایپا با بخش خارجی هر چه سریع‌تر انجام شود، افزود: بعد از برجام علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های خودروسازی افزایش داشته که باید از این فرصت استفاده حداکثری شود.

فرماندار ساوجبلاغ هم در ادامه جلسه با اشاره به اینکه از سال 95 واگذاری 200 هکتار اراضی به شرکت ایران کاوه سایپا در حال پیگیری است، عنوان کرد: سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بخش خارجی در این شرکت خودروساز سبب ایجاد 3 هزار شغل مستقیم برای استان البرز می‌شود.

وی افزود: این زمین متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که برای انتقال آن سه نقطه دیگر در نظر گرفته که مراحل اداری آن در حال انجام است.

استاندار البرز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ از شرکت داروسازی شفا و کارخانه ایران کاوه سایپا بازدید کرد و جلسه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان ساوجبلاغ با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار و مشکلات شرکت‌های صنعتی شهرستان بررسی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 1558026، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین