پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
استاندار البرز نرخ بیکاری استان را ۱۳.۶ درصد اعلام کرد و گفت: بدون شک این رقم بیکاری برای البرز شایسته نیست.

شعار سال: محمدعلی نجفی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید بتوان استان البرز را در بخش توسعه صادرات یاری کرد تا توفیقات خوبی را در این بخش بیش از گذشته به دست آورد، اظهار کرد: باید از فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استفاده بیشتری برد.

وی افزود: علی‌رغم کارشکنی‌های صورت گرفته توسط استکبار فرصت‌های جدیدتر و بهتری برای کشور فراهم‌شده که باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

نجفی با اعلام نارضایتی خود از نرخ بیکاری استان البرز، تصریح کرد: طبق گزارش‌های دریافتی نرخ بیکاری کشور ۱۱.۷ درصد و این مهم در استان البرز به ۱۳.۶ درصد رسیده است، بدون شک این رقم بیکاری برای البرز زیبنده و شایسته نیست.

استاندار البرز با تأکید بر تقویت بخش خصوصی و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری در البرز بیش از گذشته، تصریح کرد: البرز از حیث فضای کسب‌وکار در جایگاه ۲۹ کشوری قرارگرفته است.

وی با اعلام اینکه بهبود فضای کسب‌وکار در البرز الزامی است، اظهار کرد: البرز از ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، علمی و پژوهشی متعددی برخوردار است که باید از این پتانسیل‌ها نهایت بهره را برد.

وی به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان البرز اشاره کرد و گفت: می‌توان با توجه به صنعت گردشگری و احیای این بخش نسبت به توسعه استان البرز با سرعت بیشتری نسبت به گذشته قدم برداشت.

نجفی با تأکید بر اینکه حضور صنایع قوی کشور در البرز از دیگر پتانسیل‌های این استان محسوب می‌شود، اعلام کرد: ایجاد نواحی صنعتی در تمامی دهستان‌های استان البرز بایستی اجرایی شود.

استاندار البرز سایت بین‌المللی نمایشگاهی و فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی و پیام را ازجمله ظرفیت‌های البرز برشمرد و گفت: تداخل برنامه‌ای در ادارات استانی دیده نخواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، گفت: امروز بحث آسیب‌های اجتماعی به‌قدری گسترش‌یافته که چهارمین جلسه کاری رهبر معظم انقلاب در این خصوص برگزارشده است.

استاندار البرز در بخش دیگر سخنان خود کرج را چهارمین شهر پرجمعیت کشور مطرح کرد که نگهداری آن به مساعدت همگانی مردم و مسئولان نیاز دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کدمطلب:4115456، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین