پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
فرماندار اشتهارد از تشکیل کارگروه حمایت از صنعت در این شهرستان طی روزهای آینده خبر داد. ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل نامگذاری فرموده و باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای تحقق و اجرای امر ولایت استفاده کرد.
شعارسال: وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های دولت و مدیریت ارشد استان البرز برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در حوزه اقتصاد و دست‌یابی به توسعه پایدار و رفع مشکلات و موانع موجود اقدامات بسیار خوبی را طی دو سال اخیر انجام داده و مدیریت ارشد استان البرز نیز در این زمینه پیش‌قدم و جدی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشتهارد تصریح کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری از دو واژه بسیار مهم اقدام و عمل استفاده فرموده‌اند و این امر نشان می‌دهد که برای رسیدن به نقطه مطلوب و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از شعار و جلسات بدون خروجی پرهیز کرده و اقدامات جدی و عملی داشته باشیم.

اینانلو افزود: با توجه به اینکه اشتهارد دارای یکی از شهرک‌های بزرگ صنعتی کشور بوده و به نوعی قطب صنعتی استان البرز به شمار می‌آید، محور اصلی برنامه‌های سال جاری را در حوزه حمایت از تولید و صنعت و با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قرار داده‌ایم.

وی بیان داشت: در این راستا از ابتدای سال جاری ده‌ها جلسه با مدیران صنایع، تولیدکنندگان حاضر در شهرک‌ صنعتی اشتهارد و مسؤولان این شهرک برگزار و مهمترین مشکلات و موانع کاری آنها بررسی و برای رفع این موانع اقدامات لازم انجام شده است.

فرماندار اشتهارد افزود: از سوی دیگر مقدمات لازم برای اجرای طرح تشکیل و راه‌اندازی کارگروه حمایت از صنعت در فرمانداری انجام شده و این کارگروه در روزهای آینده با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نهادهای دارای صلاحیت و نمایندگان واحدهای صنعتی آغاز به کار خواهد کرد.

اینانلو ادامه داد: در این کارگروه تاکید خواهیم کرد که از برگزاری جلسات بدون خروجی خودداری کرده و راهکارهای عملی برای رفع مشکلات در همان جلسه طرح و به تصویب برسد.

وی اظهار داشت: باید در سال جاری با وحدت و همدلی و همزبانی و حمایت ویژه از تولیدکننده بومی و مقابله با موانع تولید، مقدمات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395، کدخبر: ۲۳۴۹۵۴، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین