پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
امکان تغییر نام شهر جدید هشتگرد که اکنون 21 سال از تاسیس آن می گذرد به دنبال نظرسنجی های صورت گرفته از مردم و با بررسی های کارشناسی که صورت می گیرد، وجود دارد.

شعار سال: نشست تخصصی کارگروه نامگذاری شهرستان متشکل از فرماندار ساوجبلاغ، کارشناسان ادبیات، جغرافیا، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرسازی و معاون سیاسی روز دوشنبه برگزار شد و در آن موضوع تغییر نام شهر جدید هشتگرد بررسی شد.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه 21 سال از تاسیس شهر جدید هشتگرد می گذرد و نام مناسبی برای این شهر انتخاب نشده است، گفت: با توسعه این شهر نیاز است بر اساس خواسته مردم اسم مناسبی برای شهر انتخاب تا مورد تصویب هیات محترم دولت قرار گیرد.
وی گفت: 14 سال از عمر شهرداری می گذرد و در دوره های مختلف شوراهای اسلامی مبادرت به نظرسنجی های مختلف از شهروندان کرده اند که در نهایت به یک اسم به توافق رسیده اند.
پالیزگیر خاطرنشان کرد: با وجود طبیعت مناسب، آب و هوای خوب این شهر باید نام منتخب متناسب با این شهر باشد.
وی گفت: با بررسی های انجام شده نام مهستان مورد موافقت بسیاری از مردم، شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفته که با مستندات ادبی و جغرافیایی این شهر به استانداری البرز ارائه می شود تا در صورت موافقت برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:82752375، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین