پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
حال با این اظهارات صریح ذبیح‌الله قائمی باید از استاندار البرز پرسید چه زمانی نوبت برخورد با مدیران کم کار به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی فرار می‌رسد و چرا نام آنها رسانه‌ای نمی‌شود؟
شعارسال: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرمودند.

این نامگذاری سال‌ها از یک سو تشویق مردم به حرکت در مسیری است که برای توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده، اما برای مسئولان دیگر تشویق و راهنمایی و هدایت نیست، بلکه امر شرعی است که باید اطاعات گردد.

در حال حاضر اولویت اصلی دولت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ذبیح‌الله قائمی دبیرستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز در نشست اتاق فکر اقتصاد مقاومتی این استان گفته بود:دستگاه‌های اجرایی البرز تا پایان اردیبهشت ماه مکلف به ارائه برنامه های خود به دبیرخانه این ستاد شده‌اند‌.

حدود یک ماه بعد در تاریخ بیست و سوم خرداد ماه استاندار البرز با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و لزوم همکاری بیش از پیش مدیران تاکید کرد که "هر گونه تعلل در اقتصاد مقاومتی با برخورد جدی همراه است."

سید حمید طهائی در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفته بود که: طبق گزارش ها، برخی از دستگاه‌ها تاکنون هیچ گامی در میسر اقتصاد مقاومتی برنداشته اند، باید توجیهات موجه خود را اعلام کنند، به استناد گزارش دکتر جهانگیری معاون محترم رئیس جمهور در جلساتی که با استانداران داشتند و هفته گذشته نیز رسانه ای شد، بنا دارند دستگاه هایی که به جد ورود به کار کرده اند و فعالانه پیگیر برنامه های اقتصاد مقاومتی هستند تشویق و مدیران کم کار و تعلل کننده مورد بازخواست قرار گیرند.

اینگونه مطالب بارها طی ماه‌های اخیر از سوی سید حمید طهایی رسانه‌ای شده و وی هر بار بر برخورد با مدیران کم کار به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید کرده است.

حال روز گذشته ذبیح‌الله قائمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی این استان در نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی البرز که اظهار داشت: 17 دستگاه برنامه‌های خود را به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز با بیان اینکه از 17 برنامه ارائه شده 15 برنامه قابلیت سنجش دارد، بیان کرد: 2 برنامه ارائه شده به ستاد اقتصاد مقاومتی قابلیت سنجش ندارد و از 5 عضو باقی مانده 4 دستگاه نیز عدم پاسخگویی داشته و 1 دستگاه نیز پاسخ منفی داده است.

وی در مورد 9 دستگاه غیر عضو در ستاد اقتصاد مقاومتی البرز اظهار داشت: تاکنون 6 دستگاه غیر عضو در ستاد اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خود را ارئه کرده‌اند که قابلیت سنجش برای این 6 دستگاه غیر عضو در ستاد اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

قائمی با بیان اینکه علاوه بر این دستگاه‌ها، دستگاه‌هایی خارج از ستاد اقتصاد مقاومتی در البرز وجود دارد، گفت: 22 دستگاه خارج از ستاد هستند که 2 دستگاه برنامه‌های خود را ارائه کرده و 20 دستگاه نیز هنور پاسخگو نبوده‌اند.

حال با این اظهارات صریح ذبیح‌الله قائمی باید از استاندار البرز پرسید چه زمانی نوبت برخورد با مدیران کم کار به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی فرار می‌رسد و چرا نام آنها رسانه‌ای نمی‌شود؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 22 تیر 1395، کدخبر: ۲۵۹۲۰۷، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین