پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
استاندار البرز گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال حدود ۲۹ میلیون خودرو از راه‌های استان البرز تردد کردند.

شعار سال: سید حمید طهایی در حاشیه بازدیدی، با حضور محمدباقر نوبخت از پروژه ادامه اتوبان همت به البرز به عمل آورد، گفت: این پروژه قرار بود پایان سال گذشته به بهره برداری برسد اما به دلیل مشکلات مالی به سرانجام نرسید.

وی افزود: با همت دولت و جدیت پیمانکار این پروژه باید تا ۱۵ اسفند سال جاری آماده شود.

طهایی در ادامه با بیان اینکه راه‌های البرز کشش حجم ترافیک موجود را ندارد گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال حدود ۲۹ میلیون خودرو از راه‌های استان البرز تردد کردند.

وی یادآورشد: فقط در چهار روز عید فطر هفت میلیون و پانصد هزار خودرو از البرز تردد کردند.

طهایی عدم کشش راه‌های استان را در گلوگاه‌ها شدیدتر عنوان کرد و گفت: این وضعیت در ورودی کرج بیشتر است.

در ادامه استاندار البرز با تاکید بر اینکه تملک و جابجایی دکل برق پروژه همت توسط استان البرز ممکن نیست ابراز امیدواری کرد با همکاری لازم این مشکل بررسی و حل شود.

سیدحمید طهائی با بیان اینکه اهتمام جدی دولت بر اتمام این پروژه است، اظهار کرد: این پروژه بنا بود تا پایان سال ۹۴ تا شهرک جهان‌نما برسد که این مهم میسر نشد.

طهائی با اعلام اینکه امید است بخشی از این پروژه تا اسفند سال جاری به بهره برداری برسد، افزود: محورهای مواصلاتی استان البرز در آستانه سال نو تردد میلیونی خودروها را شاهد است.

استاندار البرز با بیان اینکه ۶۰ درصد ترافیک متلق به جنوب اتوبان است، گفت: پروژه اتوبان شهید همت یک پروژه ملی است؛ تملک و جابجایی دکل برق این پروژه توسط استان ممکن نیست از این رو امیدواریم با همکاری لازم مشکل بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه کریدور شمالی شهر کرج توسط شورای شهر و شهرداری اجرا می شود، تصریح کرد: اتمام پروژه بستر تسهیل در رفت و آمد مردم را فراهم می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی هادیان البرز، تاریخ انتشار 5 مهر 95 ، کد مطلب: 129158: www.hadianalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین