پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
جمشیدی گفت: در حال فراهم کردن رسیدگی در بستر الکترونیکی برای تسریع بیشتر در امور هستیم.

شعار سال: به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار البرز گفت: در حال فراهم کردن رسیدگی در بستر الکترونیکی برای تسریع بیشتر در امور هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما بین جرم و تخلف تفکیک واقعی وجود ندارد، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات با سرعت بیشتر می‌تواند نقش جدی ایفا کند و قوه قضائیه نیز به جرایم رسیدگی کند و تفکیک میان جرم و تخلف در بسیاری از کشورها انجام شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه استان البرز دارای ویژگی های خاص است، ادامه داد: البرز دارای گستردگی و بنگاه‌های اقتصادی-تولیدی است و باید در استان طوری عمل شود که ضمن برخورد قاطع با متخلفان، خدشه ای به فعالیت این بنگاه ها وارد نشود.

جمشیدی با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی سیاست پیشگیری و برخورد را با هم پیش می‌برد، بیان کرد: در برخی از موارد موانع یا فشار زیاد است که باید کارها تسریع شود.

وی با بیان اینکه 2 مشکل قاچاق و بحث مالیات وجود دارد؛ افزود: قاچاق روز به روز در حال گسترده شدن است و بنیادها را از بین می‌برد و در بحث مالیات بیشتر دریافتی‌ها از مراکز دولتی است تا بخش های دیگر که باید این مشکل حل شود.

جمشیدی با اشاره به لزوم تسریع رسیدگی به تخلفات ادامه داد: در حال فراهم کردن رسیدگی در بستر الکترونیکی برای تسریع بیشتر در امور هستیم.

سیدحمید طهایی استاندار البرز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سرکشی و حضور مدیران ملی در استان سبب تاثیرگذاری خوب و بهبود در امور می‌شود، اظهار کرد: البرز به سبب تازه تاسیسی بیش از سایر استان ها به این امر نیاز دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه در استان سعی می‌شود که فضای وحدت حفظ شود، افزود: اگر خدشه‌ای به این امر وارد شود سعی در جلوگیری و جبران آن داریم و همه ما امت حزب‌الله و زیر سایه رهبر هستیم.

وی با اشاره به اینکه البرز قبل از استان شدن تابع تهران بوده است، گفت: در حال حاضر جمعیت استان بسیار زیاد است و طبق پیش‌بینی‌ها در سال 1404 جمعیت استان به 7 میلیون نفر می‌رسد.

طهایی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان البرز نسبت به دیگر استانها نیروی انسانی کمتری دارد، ادامه داد: طبق آمار سال گذشته استان البرز معادل 4 استان جمعیت دارد اما از منابع مالی به اندازه یک استان برخوردار است.

وی با اشاره به حضور واحدهای صنعتی در استان، اظهار داشت : 3500 واحد صنعتی در شهرک‌ های صنعتی استان وجود دارد که تقریبا به همین مقدار خارج از شهرکها واحد صنعتی وجود دارد.

طهایی با بیان اینکه ساخت و سازها در استان زیاد است، افزود: برخی از آنها دارای تخلف است که با بازوی اجرایی قوه قضاییه با آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 38 اداره در استان البرز مستاجر هستند، گفت: البرز در حال رشد است و نیاز به رسیدگی دارد.

طهایی با بیان اینکه بخشی از تخلفات موجود در استان به سبب حضور 4 زندان در البرز است، ادامه داد: اگر زندان ملی از استان منتقل و 2 زندان دیگر استان تبدیل به یک زندان شود، اوضاع استان خیلی بهتر می‌شود.

احمد فاضلیان رئیس‌ کل دادگستری استان البرز نیز با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی در حوزه‌های مختلف دارای شتاب و اقدامات خوبی است اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌تواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعزیرات در حوزه قاچاق کالا و ارز، سلامت و بهداشت و عرضه کالا در واحدهای صنفی عملکرد خوبی داشته است، افزود: در استان البرز بین دادگستری و تعزیرات حکومتی هماهنگی خوبی وجود دارد.

رئیس‌ کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه توقعات جامعه با عملکرد تعزیرات برآورده شده است، گفت: در استان البرز مشکلات زیادی وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دارد.

فاضلیان با بیان اینکه استان البرز به سبب وجود بیش از 3 هزار واحد صنعتی توجه بیشتر می‌خواهد، ادامه داد: کار تعزیرات حکومتی استان البرز به سبب حضور این واحدهای صنعتی بسیار سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه روند امور در البرز مثبت است، بیان کرد: دادگستری استان اعلام آمادگی کامل در همکاری با تعزیرات می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 253169: www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
اگه تا حالا خواب بودین باید بهتون تبریک گفت؟ این کار باید سال ها قبل اتفاق می افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین