پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اینکه تعزیرات در موضوع قاچاق کالا به طور جدی وارد شده و دنبال شفاف‌سازی است تأکید کرد البته فشارهایی وجود دارد که باید آنها را بشکنیم.

شعار سال: علیرضا جمشیدی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا،‌ اظهار داشت: در بحث قاچاق عمدتاً ما در سه زمینه ورود، انبارهای حواشی شهر و عرضه مقابله می‌کنیم.

وی افزود: اخیراً 4 هزار انبار مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه کشفیات بسیار گسترده‌ای وجود داشت، در همین راستا تیم ویژه‌ای را تعیین کرده‌‌ایم که ظرف مدت یک ماه پرونده‌های وارده تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: ما در هر سه سطح حرکت‌های خوبی را آغاز کرده‌ایم که قطعاً روند کاری ما ادامه خواهد داشت چرا که امروز بحث قاچاق کالا تنها یک جرم اقتصادی نیست بلکه سبب از هم پاشیده شدن بنیان‌های اقتصادی کشور شده است.

جمشیدی با تأکید بر اینکه قاچاق، قدرت و رقابت را از بین می‌برد، گفت: تعزیرات در بحث قاچاق کالا به صورت جدی وارد شده و به دنبال شفاف‌سازی است.

وی افزود: البته فشارهایی وجود دارد که باید آنها را بشکنیم، در سطح مقابله با واردات نیز پلیس کشفیات خوبی را داشته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص قاچاق لوازم خانگی،‌ گفت: پیگیری این موضوع را صنوف لوازم خانگی بر عهده گرفتند البته این موضوع مانع از این نمی‌شود که تعزیرات ورودی نداشته باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 آبان 1395، کد مطلب: 13950822000307:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
تا حالا واقعا چه عملکردی داشتید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین