پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به انتصاب خود به این سمت در تشریح برنامه‌های کاری خود، گفت: توسعه فضای مناسب سیاسی دولت تدبیر و امید و توجه به سازمان‌های مردم نهاد از اولویت‌های کاری‌ بنده در خراسان‌شمالی خواهد بود.

شعارسال: محمدتقی ایرانی اظهارکرد: به عنوان نخستین فرماندار بجنورد، پس از اعلام این شهرستان به عنوان مرکز خراسان‌شمالی خدمت کردم و از دو سال و نیم زندگی در بجنورد و خدمت به این مردم، خاطرات بسیار خوبی دارم.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی مینیاتوری از فرهنگ، قومیت، ظرفیت‌های طبیعی و هنری است، ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها به نفع مردم و در جهت توسعه استان استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از مردم این استان دارم می‌دانم مطالبات به حقی پس از تغییر دولت، از دولت تدبیر و امید داشته‌اند که باید در یک سال باقی مانده به گوشه‌ای از این خواسته‌ها پاسخ مثبت داده شود.

ایرانی با اشاره به پیگیری جدی مطالبات مردم خراسان‌شمالی از دولت، اضافه‌کرد: مهم‌ترین برنامه پیش‌رو در این استان و در سراسر کشور، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال96 است که باید با فراهم آوردن فضای انتخاباتی و سیاسی مناسب، شاهد حضور حداکثری مردم و احزاب در این انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سمت فرماندار کرج مشغول به خدمت هستم و بنا به تصمیم وزارت کشور و استاندار خراسان‌شمالی در این استان مشغول به خدمت خواهم شد، اظهار کرد: البته در حال حاضر به لحاظ موقعیت استراتژیک استان البرز در سمت معاون استاندار البرز و فرماندار کرج خدمت می‌کنم و تجربه معاونت امنیتی سیاسی استاندار خراسان‌شمالی نخستین تجربه‌ام نیست.

ایرانی افزود: برای خدمت در پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، دو اولویت مهم توسعه فضای مناسب سیاسی دولت تدبیر و امید و توجه به سازمان‌های مردم نهاد و تلاش در جهت واگذاری بخشی از خدمات دولت به نهادهای مردمی را در نظر گرفته‌ام.

وی در زمینه همکاری و آشنایی با استاندار خراسان‌شمالی نیز تصریح‌کرد: صالحی علاوه بر مدیر پروژه‌های سفر رئیس جمهور، از نیروهای وزارت کشور است و در دولت افتخار آشنایی با وی را داشته‌ایم. صالحی یکی از نیروهای متخصص و پیگیر در دولت تدبیر و امید است. امید است با توجه به توانایی‌های وی در دولت، از حضورش به نفع استان در راستای ایجاد فضای باز سیاسی، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استفاده مناسب شود.

ایرانی در پاسخ به این سوال مبنی بر تعیین تاریخ تودیع و معارفه، اظهار کرد: قرار بود این آئین همزمان با حضور معاون اول رئیس جمهور در خراسان‌شمالی طی هفته جاری برگزار شود که شاید این تاریخ عقب‌تر بیفتد. تصمیم برگزاری زمان این آئین بر عهده استاندار و وزارت کشور است. البته امیدوارم تا هفته آینده این آئین برگزار شده و هرچه زودتر دوره خدمت‌گذاری در خراسان‌شمالی آغاز شود.

معاون استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه به عنوان نخستین رسانه با خبرگزاری ایسنا مصاحبه کردم و این گفت‌و گو را برای آغاز به فال نیک می‌گیرم، خاطرنشان کرد: البته بنای مصاحبه با رسانه‌ای را نداشتم اما با توجه به شناخت شخصی نسبت به مجموعه جهاد دانشگاهی و محیط دانشجویی خبرگزاری ایسنا و فعالیت ارزشمند این رسانه، تصمیم گرفتم گفت‌و گویی انجام شود تا از طریق این رسانه برنامه‌های کاری خود را بازگو کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بازتاب24، www.baztab24.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین