پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
فرماندارشهرستان مانه وسملقان با اشاره به اینکه بیشترین اقدامات انجام‌شده طی ۳ سال گذشته نوسازی مدارس بوده است گفت: ۲۰ مدرسه تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
شعارسال: غلامرضا عوض زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در 3 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در این شهرستان رخ‌داده است.

وی تصریح کرد: وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه غرب مانه برای ما تکان‌دهنده بود که با اقدامات انجام‌شده این مشکلات رفع شده است.

عوض زاده بابیان این مطلب که طرح هادی 35 روستا تمام‌شده است گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم اقدامات مؤثری شکل‌گرفته است و مردم از خدمات سطح دو در تمامی روستاها برخوردار شده‌اند.

فرماندارشهرستان مانه وسملقان بابیان اینکه از وعده وعیدهای دروغین بپرهیزیم خاطرنشان شد قول می‌دهیم پروژه‌های گازرسانی این شهرستان تا پایان سال 96 بسته شود.

عوض زاده بحث افزایش تخت بیمارستان پور سینا را از 32 تخته به 96 تخته مطرح کرد و اشاره داشت که پیگیر این موضوع هستیم.

وی بیان کرد: اعتقاددارم شهرداری این شهر هنوز نتوانسته است به وظایف خود عمل کند، شورای شهر نیز باید فعال‌تر شود و با رایزنی‌های خود با استاندار و نمایندگان مبلمان شهری را تقویت کنند.

مدیر شرکت گاز شهرستان مانه وسملقان نیز در این جلسه از گازرسانی تمامی روستاهای این شهرستان تا سال 97 خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی محور کالیمانی هم در حال بستن پیمان است و از ایستگاه راز گازرسانی می‌شود.

ریحانی افزود: در حال حاضر محور عشق‌آباد تا شهرآباد نیروی هوایی برای هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان مانه وسملقان نیز در این جلسه بابیان این مطلب که در سال گذشته حدود 7 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی تخصیص‌یافته است گفت: از این مبلغ 3 میلیارد از محل اعتبارات رهبری و 3 میلیارد و 600 میلیون هم از محل کمیته برنامه‌ریزی بوده است.

محسن نظام دوست عنوان کرد: با تخصیص 65 درصدی اعتبارات توانسته‌ایم پروژه‌های خوبی را به اجرا برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 500 رشته قنات لایه روبی کرده‌ایم افزود: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به حوزه مکانیزاسیون تخصیص‌یافته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تفسیر نیوز، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 185806، www.tafsir-news.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین