پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در مهرماه سال جاری گفت: اعتباری بالغ‌بر دو هزار میلیارد تومان در این نیروگاه هزینه شده است.

شعار سال: عبدالرضا عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان شیروان اظهار داشت: فاز دوم و سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیز تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت‌الله هاشمی در دولت‌های قبل تنها 700 میلیون تومان هزینه شده بود که به پیگیری‌های انجام شد و در دولت فعلی 100 میلیارد تومان هزینه و افتتاح شد.

وی بابیان اینکه 10 آمبولانس جدید و مدرن به شیروان اختصاص‌یافته است افزود: به شکر خدا در بخش بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی برای شهر شیروان انجام‌شده است و با پیگیری‌های انجام‌شده موافقت وزارت بهداشت را برای حفظ بیمارستان قدیم اخذ کردیم.

عزیزی بابیان اینکه مجوز جذب 60 هزار تن شکر خام را گرفته‌ایم افزود: متوسط میانگین کارکرد استاندارد کارخانه‌های قند 90 روز در سال است که در شیروان این میزان را بیش از پنج ماه افزایش دادیم.

وی بابیان اینکه قبل از فعالیت دولت فعلی 33 روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند افزود: هم‌اکنون بیش از 153 روستای شیروان گازرسانی شده و ان‌شا‌الله در پایان سال جشن اتمام گازرسانی به تمام روستاهای شیروان را برگزار خواهیم کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی منطقه خاورمیانه دچار مشکل و درگیری است و ایران در این میان با تقویت بنیه نظامی خود، اتحاد و انسجام داخلی را بیشتر کنیم تا راه نفوذ دشمن را ببندیم.

عزیزی بابیان اینکه برجام شاید ایده ال ما نبوده است اما قطعاً برکاتی برای ما داشته است افزود: برای همه ما روشن بود ذات آمریکا اصلاح نشدنی است اما در برجام طرف مقابل ما چند کشور بوده‌اند نه امریکا، پس نباید کل برجام را زیر سؤال برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448934:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین