پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه هنوز برای احداث بیمارستان شهرستان راز و جرگلان هیچ اعتباری اختصاص نیافته است، احداث این پروژه را منوط به تلاش و پیگیری های مسئولان استانی برای تامین اعتبار دانست.
شعارسال: ابراهیم گلمکانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز در این باره اظهار کرد: حدود چهار سال قبل برای شهرستان 60 هزار نفری راز و جرگلان احداث یک بیمارستان 32 تختخوابی تعریف شد که در حال حاضر احداث این پروژه در جدول 20 قانون قرار دارد.

گلمکانی در ادامه خاطر نشان کرد: در گذشته این موضوع مطرح شده بود که بنیاد مستضعفان در این شهرستان برای اجرای این پروژه سرمایه گذاری کند و در همین راستا، وزارت بهداشت و درمان نیز قول مساعد داد تا درصورتیکه این بنیاد سرمایه گذاری را انجام دهد این وزارتخانه نیز نیمی از هزینه ها را بپردازد و این در حالی است که هنوز این بنیاد در این باره هیچ اعلام نظر صریحی را اعلام نکرده است.

در عین حال، وی گفت: احداث این بیمارستان که در جدول 20 قانون قرار گرفته است در گرو تلاش و پیگیری های مسئولان و نمایندگان استانی قرار دارد تا از ردیف بودجه ای بهره مند شود.

وی افزود: امیدوار هستم که این اعتبار مورد نیاز در بودجه سال مالی 96 برای اجرای این پروژه تعریف و ابلاغ شود.

گلمکانی در پاسخ به این سوال که جانمایی این بیمارستان در چالش اختلاف نظر نمایندگان پیشین استان بلاتکلیف باقی مانده بود به چه سرانجامی رسید نیز عنوان کرد: جانمایی این بیمارستان نیز به اجماع نظر تصمیم گیرندگان استانی نیاز دارد تا بادست یابی به اشتراک نظر جانمایی آن نیز نهایی شود.

وی در بخشی دیگر از سخن خود به پروژه بیمارستان بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی این بیمارستان به اخذ 37 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا این پروژه ای که به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده است به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: درصورتیکه این اعتبار مورد نیاز به موقع اختصاص داده شود این پروژه تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در تلاش هستیم که این اعتبار مورد نیاز از ردیف های اعتباری ملی، استانی و سفر رهبری تامین شود.

گلمکانی خاطر نشان کرد: برای خرید تجهیزات این بیمارستان نیز باید اعتبارات جدیدی تامین شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، تاریخ انتشار: 29 تیر 1395، کدخبر: ۶۲۴۷۳، www.atraknews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین