پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به فعالیت ۱۴۴ تشکل غیر‌دولتی مردم نهاد در استان گفت: این تشکل‌ها باید به صورت مستقل فعالیت کنند.

شعارسال : به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌شمالی٬ محمدرضا صالحی ظهر امروز در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد استان٬ به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به فعالیت 144 سازمان مردم نهاد و تشکل غیردولتی در استان اظهار داشت: اگرچه تقویت کمّی و کیفی این تشکل‌ها مورد تأکید است، اما در عین‌حال، حمایت دولت از این سازمان‌ها و تشکل‌ها باید به طور تدریجی کاسته شود و آن‌ها بتوانند برنامه‌های خود را به صورت مستقل انجام دهند.

وی افزود: سمن‌ها و تشکل‌های استان در کنار همه برنامه‌های خود باید با آموزش، الگوسازی و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف٬ به یاری بخش دولتی بیایند و در حل مشکلات جامعه کمک کنند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نزدیک شدن به شهریورماه و آغاز هفته دولت، یکی از ویژگی‌های هفته دولت امسال را مقارن شدن آن با آغاز به کار دولت دوزادهم دانست و تصریح کرد: با استمرار برنامه‌های دولت یازدهم در حوزه اشتغال، دولت جدید در مسیر فقرزدایی و توسعه پایدار و با شعار «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» گام برمی‌دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این مراسم با اشاره به رویکرد حمایتی دولت تدبیر و امید به سمن‌ها و تشکل‌های مردمی تصریح کرد: واگذاری امور به مردم، با مشارکت گسترده‌تر مردم استان در این تشکل‌ها و تداوم گفتمان منسجم کنونی، محقق می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی هم در این همایش٬ گزارشی از وضعیت جاری تشکل‌ها و سمن های استان ارائه کرد و افزود: تعداد تشکل عای غیردولتی در استان نسبت به سال گذشته 4 برابر شده و استاندار خراسان‌شمالی نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز به برنامه های مهم حمایت از سمن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی اشاره کرد و حضور آنان در کارگروه امور بانوان و خانواده را٬ زمینه‌ساز ارتقای برنامه‌های اجرایی این بخش نامید.

در این همایش نمایندگان 15 سازمان مردم نهاد و تشکل غیردولتی خراسان‌شمالی به بیان دغدغه‌های خود پرداخته و در پایان از برترین‌های این حوزه تجلیل شد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396، کدخبر: 1490776،www.tasnimnews.com

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین