پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۳۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
نماینده مردم اسفرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 مجتمع بزرگ صنعتی فولاد و لوله گستراسفراین از واحدهای راهبردی هستند گفت: بحث واگذاری این مجتمع ها به بخش خصوصی در شرایط فعلی به صلاح نیست.

شعارسال: هادی قوامی روز شنبه در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی در شهرستان اسفراین اظهار داشت: 2 صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر این شهرستان از واحدهای تولیدی هستند که قطعه های حساس برای صنایع خاص کشور تولید می کنند.
وی دربخشی دیگری ازسخنانش با اشاره به ظرفیت های خوب معدنی جنوب استان بویژه شهرستان اسفراین افزود: این ظرفیت فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است و برای جذب این قشر باید مشکلات آنها حل شود و پنجره واحد سرمایه گذاری و دادن خط مشی درست به سرمایه گذارن بخش معدن انجام شود.
قوامی گفت: بیش از 70 واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن در شهرستان اسفراین داریم که باید از آنها حمایت لازم انجام شود.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم که تولیدات این واحدها در داخل استان عرضه شود و از خرید محصولاتی که در استان تولید می شود از سایر استان ها بپرهیزیم.
وی گفت: توجه به بازار تولیدکنندگان داخلی استان سبب رونق تولید وکمک به صادراتی کردن محصولات خواهدشد که این امر برای ورود ارز به کشور مهم است.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قراردارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397 ، کد خبر: 82998092 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
ا.ف75
تو شرایطی که الان درگیرش هستیم واقعا از لحاظ اقتصادی نباید به هیچ کار جدیدی دست زد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
فعلا از صنایع کوچیک شروع کنید خب
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین