پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
استاندار خراسان شمالی همچنین در کمیته برنامه ریزی شهرستان مانه و سملقان گفت:مدیران استانی و شهرستانی باید پس از تصویب مصوبات سفر به مانه و سملقان پیگیر آن جهت حل سریع تر مشکلات این شهرستان باشند.
شعارسال: سید علی اکبر پرویزی اظهار داشت:امیدواریم با پیگیری مصوبات این سفر، شاهد شتاب درتوسعه این شهرستان باشیم چرا که اصرار دولت یازدهم عمل به وعده هایش است که مدیران در این مسیر اجرا، تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود:از محل سفر رییس جمهور کلیه راه های روستایی که آماده آسفالت است آسفالت شده و به زودی شاهد تحول عظیمی در حوزه راه روستایی خواهیم بود.

وی در ادامه اضافه کرد:همچنین اعتبار مرمت و بهسازی کلیه راه های آسفالت موجود روستایی که بیش از 25 سال از عمر آن میگذرد نیز از محل سفر ریاست جمهوری در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار میگیرد.

پرویزی خاطرنشان کرد: 14 مدرسه خشتی و گلی مانه و سملقان که نیاز به تخریب دارد در دستور کار قرار گرفته و به زودی با ابلاغ اعتبار آن به اداره کل نوسازی، مدارس جدیدی ساخته میشود.

وی تصریح کرد:بدهی پیمانکاران راه اصلی بجنورد به جنگل گلستان پرداخت میشود و قطعاتی که آماده میشود سریع تر آسفالت شده و نباید منتظر تکمیل کل پروژه جهت آسفالت باشند.

استاندار خراسان شمالی گفت: گازرسانی به روستاهای مانه و سملقان در دو فاز انجام میشود که به طور یقین تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان و سایر شهرستانها تا پایان سال 95 گازرسانی میشود.

سید علی اکبر پرویزی تاکید کرد که تمام شهرداران و بنیاد مسکن باید امسال از سهمیه قیر استفاده کنند در غیر این صورت باید از مسوولیت خود کناره گیری کنند بنابراین نباید این فرصت طلایی پیش آمده را از دست بدهند.

وی در ادامه توضیح داد:660 کیلومتر راه برای بهسازی و آسفالت استان از سوی ریاست جمهوری سهمیه قیر درنظر گرفته شده که نباید روی زمین بماند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 مرداد 1394، کدخبر: 301695، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین