پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسفراین گفت: در راستای سیاست اجرای طرح هادی برای همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اسفراین نقشه طرح هادی تهیه‌ شده است.

شعار سال: رمضانعلی ترکمانی در اسفراین اظهار کرد: در سطح شهرستان اسفراین 138 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که از این تعداد 96 روستا در بخش مرکزی و 42 روستا در بخش بام و صفی‌آباد قرار دارند.

وی گفت: برای 100 در صد روستاهای بالای 20 خانوار در دو بخش مرکزی و بام و صفی‌آباد این شهرستان نقشه طرح هادی تهیه‌ شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسفراین از اجرای طرح هادی در 43 روستای این سطح این شهرستان هم خبر داد و افزود: در بخش مرکزی اسفراین تعداد 33 روستا طرح هادی به اتمام رسیده و تعداد چهار روستا در دست اجرا وجود دارد و در بخش بام و صفی‌آباد تعداد 10 روستا به پایان رسیده و تعداد دو روستا نیز در حال اجراست.

ترکمانی در ادامه با اشاره به واحدهای مسکن روستایی بیان داشت: در سطح شهرستان تعداد 18 هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که به‌منظور بازسازی و ساخت مسکن روستایی تعداد 7 هزار و 200 فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌ شده که از این تعداد 5 هزار و 620 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی از پرداخت وام بلاعوض به مددجویان دو معلولی بهزیستی هم خبر داد و افزود: تاکنون 40 فقره وام 150 میلیون ریالی در اختیار خانواده‌های دومعلولی قرار گرفته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسفراین به هر یک از خانواده‌های دومعلولی بهزیستی مبلغ 180 میلیون ریال بلاعوض پرداخت‌ شده است.

وی گفت: از ابتدای سال 81 تاکنون بر اساس ماده 13 و 14 قانون ساماندهی مسکن روستای تعداد 12 هزار و 387 سند روستایی صادرشده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 6بهمن 1395، کد مطلب: 13951106000059: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین