پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
سومین نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز با ۱۷۰ غرفه و ۲۵۰ طرح در پارک چمران مستقر شده و از امروز به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.
شعارسال: عصر امروز شانزدهم آذر ماه سومین نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار البرز و جمعی از مسئولان در پارک چمران افتتاح شد.

۱۴۰ وام وجوه اداره شده برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مصوب شده است، محمود واعظی با بیان این مهم گفت: ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در سال ۹۵ در برابر بیکاری جوانان به چشم نیامده است لذا باید به سمت دانش بنیان شدن اقتصاد پیش رفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برای رشد کشور باید به پژوهش توجه ویژه داشت افزود: پیشرفت ایران نیازمند بهره برداری از قدرت نرم است چرا که در دولت پیشین ۲۱۳ طرح در یک جلسه یک ساعته تصویب می شد اما در دولت یازدهم موصبات با تدبیر کارشناسی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه در سفر ریاست جمهوری به البرز اهتمام ویژه ای برای دریافت مصوبات بیشتر از سوی استان صورت گرفت که دستاوردهای بسیار خوبی نیز داشت اظهار داشت: پیگیری های جدی برای رفع موانع و معضلات بزرگ استان وجود دارد و انتظار می رود که برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز نیز این روند دنبال شود.

محمود واعظی با اشاره به این مهم که امریکا امروز نمی تواند به آنچه که می گوید عمل کند و اگر خلاف تعهدات اقدام کند خود زیان می بیند تصریح کرد: در دوران گذشته و موانعی که ایران از آنها عبور کرده، بزرگترین مولفه مردم بزرگ ایران و رهبری فرزانه بوده اند، بنابراین باید آرامشی داشته باشیم که آینده روشنی در راه است.

وی گفت: مردم در تحریم ها مقاومت کردند و با تبعیت از تصمیم دولت برای دفاع از اصول و اعتقادات مردم برای برداشته شدن تحریم های ظالمانه ۳۰ ماه از دولت حمایت کردند که با آرامش مذاکره کنند و به احقاق حقوق ملت ایران برسند.

واعظی با تاکید بر اینکه اکنون کسی که می تواند از قدرت فکر و قدرت نرم مبنی بر فرهنگ و اندیشه استفاده کند، پیروز است افزود: در استان البرز مجموعه فرودگاهی پیام می تواند کمکی برای اقتصاد استان باشد. شهرک آی سی تی را در این محل ایجاد کرده و منطقه ویژه نیز به زودی فعال می شود که در خدمت کسب و کار و رونق اقتصادی استان قرار گیرد.

نمایشگاه به نسبت سال ۹۴ رشد قابل توجهی داشته است چرا که سال ۹۴ با ۱۵۰ غرفه و امسال به ۱۷۰ غرفه ارتقا پیدا کرده است، معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری البرز با بیان این مهم گفت: سال گذشته ۲۵۰ طرح ارائه شده که امسال به ۳۵۰ طرح رسیده است.

عبدالله کامکار افزود: در این نمایشگاه دانشگاه خوارزمی عهده دار کمیته علمی، برگزیدگان پژوهش توسط دانشگاه آزاد، جشنواره دانش آموزی به عهده آموزش و پرورش و کمیته اجرایی اداره کل امور اداری و مالی استانداری همچنین تبلیغات هفته پژوهش با روابط عمومی استانداری البرز و نمایشگاه فن بازار با پارک علم و فناوری است.

شایان ذکر است سومین نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز با ۱۷۰ غرفه و ۲۵۰ طرح در پارک چمران مستقر شده و از امروز به مدت یک هفته پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال اطلاع رسانی البرز 24، تاریخ انتشار: 16 آذر 1395، کدخبر: 22560، www.alborz24.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
از این نمایشگاه ها چیزی در نمی یاد. فقط رفع تکلیف دستگاهرهای دولتی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین