پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
استاندار البرز با بیان اینکه در پایان سال در مورد نحوه صرف بودجه پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی سوال می‌شود گفت: باید از پژوهشگران حمایت شود.
شعارسال: سیدحمید طهایی در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان البـــرز که پیش از ظهر امروز در آمفی‌تئاتر پارک شهید چمران برگزار شد با اشاره به اینکه هفته پژوهش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای جدید است اظهار داشت: تلاشگران در حوزه علم نیاز و مشکلات جامعه را می‌توانند برطرف کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز دارای استعدادهای فراوانی است افزود:بخشی از بودجه دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت پژوهش قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال در مورد نحوه صرف بودجه پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی سوال می‌شود گفت: باید از پژوهشگران حمایت شود.

طهایی با بیان اینکه در استان به دنبال افزایش تعداد پارک علم و فناوری هستیم ادامه داد:اما ظاهرا هر استانی حداکثر باید 2 پارک داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در زمینه دارو نزدیک به یکصد سال است که حرف نخست را در کشور می‌زند اظهار داشت: استان البرز در برخی از رشته‌های دیگر نیز در کشور و حتی خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

استاندار البرز با بیان اینکه برای تبدیل دانش به فن راه طولانی طی شده است ادامه داد: یکی از زیرساختهای اقتصاد مقاومتی همین امر است.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان البرز بیان کرد: در این سفر 995 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری عمرانی در استان اتفاق افتاده است و در حوزه سرمایه‌گذاری تولیدات اقتصادی بیش از 5 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.

* پژوهشگران و فناوران برتر استان البـــرز تجلیل شدند

آیین اختتامیه سومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان البـــرز صبح امروز با حضور استاندار، رئیس شورای شهر کرج و جمعی از مدیران‌کل در آمفی‌تئاتر پارک شهید چمران برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور وزیر ارتباطات روز 16 آدر ماه سال جاری افتتاح شد و امروز به‌کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه 5 کمیته حضور داشتند که از کمیته علمی 11 طرح، کمیته ایده‌پردازی 6 طرح، کمیته فناوری 12 طرح، کمیته دانش‌آموزی 60 طرح و کمیته آموزگاران 20 طرح برگزیده شد.

این نمایشگاه متشکل از 120 غرفه با 450 طرح و دستاورد بوده است که 315 طرح آن دانش‌بنیان و 10 غرفه نمونه شده است. در این نمایشگاه 148 کارگاه برگزار شد که نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش داشته است.

همچنین در این نمایشگاه یک میلیارد و 600 میلیون قرارداد ریالی و 300 میلیون دلار قرارداد ارزی بسته شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 آذر 1395، کدخبر: 1263360 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خودت پیگیری کن تا پوست پاهات قلفتی درآد. بودجه پژوهش کجا بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین