پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
در اولین نشست بررسی موانع تولیدی در استان البرز مشکلات 6 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و امروز با حضور 10 واحد تولیدی مشکلات و نیازهای آنان برای بهبود چرخه اقتصادی بررسی شد.
شعارسال: سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تأکید بر حمایت صنایع در استان البرز گفت: مشکلات اقتصادی صنایع در استان البرز بررسی می‌شود.

عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست بررسی موانع تولیدی در البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در این استان به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گیرد، رفع مشکلات صنایع است که لازم است تدابیر اساسی برای این واحدها و به منظور توسعه و پیشرفت آنها صورت گیرد.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی فعال در استان البرز نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان هستند که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر را برای این واحدها فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: براساس دستور موکد رئیس جمهوری باید هفته‌ای یک بار جلسه کارگروه رفع موانع تولیدی تشکیل شود.

این مسئول تأکید کرد: البرز نیز در مسیر گره‌گشایی چرخه اقتصادی پیش رفته و امروز با برگزاری دومین نشست بررسی موانع تولیدی امید است بتوانیم گام‌های موثری را در این زمینه برداریم.

کامکار گفت: در اولین نشست بررسی موانع تولیدی در استان البرز مشکلات 6 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و امروز با حضور 10 واحد تولیدی مشکلات و نیازهای آنان برای بهبود چرخه اقتصادی بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: این 10 واحد تولیدی در زمینه تولید خاک تنسیل، قیر و ایزوگام، لوح فشرده، پودر لاستیک و کف‌پوش قطعات پلاستیکی خودرو خاک رنگبر، روغن موتور و هیدرولیک، روغن موتور هیدرولیک و گریس، رنگ و تینر ماشین‌آلات نفت و گاز آبفا فعالیت دارند.

کامکار افزود: سرمایه در گردش، بدهی و معوقه بانکی، بخشودگی جرایم تسهیلات دریافتی از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود که راهکارهایی ارائه شد و با بررسی هرچه بیشتر در تلاش برای رفع آنها هستیم.

معاون استاندار البرز با اشاره به شرایط فعلی اقتصاد کشور تاکید کرد: با ارائه راهکارهای اساسی و علمی می‌توان چرخه تولید را کیفی‌تر چرخاند و از آن نهایت بهره را در جهت شکوفایی اقتصادی برد.

وی یادآورشد: خوشبختانه بانک‌ها همکاری خوبی با بخش تولید استان البرز دارند که این امر به نوبه خود در سرعت‌بخشی به رفع موانع تولیدی موثر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394، کدخبر: ۷۷۷۷۲، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین