پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان البرز از ساماندهی صنوف دارای آلودگی صوتی در استان البرز در شهرک صنعتی بهارستان خبر داد.

شعارسال: جهانگیر شاهمرادی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه شهرک صنعتی کوثر در راستای صنایع تبدیلی و کشاورزی است اظهار داشت: در برنامه توسعه این شهرک 8 قرارداد، 21 واحد دارای پروانه و 20 واحد فعال وجود دارد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در شهرکهای کوثر و اشتهارد این است که این شهرکها برای صنایع تبدیلی است اما برخی از واحدها مجبور به تغییر خط هستند، ادامه داد: ظرفیت شهرکهای صنعتی کوثر و اشتهارد در حال پر شدن است که به همین سبب طرح توسعه باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی بهارستان یک شهرک خصوصی است، بیان کرد: این شهرک با 217 قرارداد و 123 واحد فعال است.

شاهمرادی با بیان اینکه شهرک صنعتی بهارستان در کنار خود 85 هکتار زمین متعلق به موسسه کهریزک را دارد، اضافه کرد: فعالیت برای توسعه شهرک شروع شده که محیط زیست و راه و شهرسازی با 50 هکتار آن موافقت کردند اما کار در مرحله استعلام گرفتن از شهرداری متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در پی توافق برای گرفتن درصدی از مورد برای خود است، عنوان کرد: در این قسمت ساماندهی صنوف به ویژه صنوف دارای آلودگی صوتی انجام می‌شود که با موافقت شورای برنامه‌ریزی جواز توسعه شهرک صادر می‌شود.

همچنین در این جلسه محمدجواد کولیوند اظهار داشت: یکی از عارضه‌ها در این شهر، بحث زیست محیطی است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این شهرستان 17 حلقه چاه آب برای خنک کردن توربین های نیروگاه برق منتظر القائم استفاده می‌شود، ادامه داد: باید این آبها جهت استفاده به عنوان آب شرب برگشت داده شود.

وی با اشاره به وجود یک زمین 38 هکتاری در این شهرستان، بیان کرد: اگر این زمین به منطقه مسکونی در فردیس تبدیل شود، نزدیک به 60 هزار نفر دیگر به جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان اضافه می‌شود.

کولیوند با بیان اینکه در بحث ساخت و ساز باید به صورت مستمر نظارت وجود داشته باشد، اضافه کرد: با طرح‌های کنترلی باید دستگاه‌های اجرایی مانع از گسترش ساخت وسازهای غیرمجاز شوند.

وی تاکید کرد: باید هر 3 ماه یکبار مصوبات شورا توسط گروهی بازرسی شده و در جلسه گزارش ارائه دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 1543760: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین