پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از احداث ناحیه تخصصی ساخت تجهیزات نفت، گاز و حفاری در استان توسط بخش خصوصی خبر داد.

شعار سال: اخلاق محمدیان اظهار کرد: زمینی در اهواز واقع است که مالک آن قصد احداث ناحیه‌ای خصوصی و تخصصی در حوزه ساخت تجهیزات نفت، گاز و حفاری را در آن دارد.

وی افزود: استعلام‌های مورد نیاز برای آغاز این پروژه صورت گرفته اما به دلیل این‌که اراضی موردنظر برای اجرای یک طرح صنعتی واگذار شده و اکنون قرار است تا به یک ناحیه خصوصی تبدیل شود. سازمان جهاد کشاورزی استان باید برای احداث این ناحیه صنعتی مجوز صادر کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: در این خصوص جلسه‌ای به ریاست استاندار با حضور معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان، رئیس و مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و مالک زمین تشکیل و مصوب شد تا سازمان جهاد کشاورزی در راستای تغییر کاربری اراضی مدنظر از یک طرح صنعتی به ناحیه‌ خصوصی، با متقاضی احداث این ناحیه همکاری کند.

محمدیان با بیان این‌که استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک‌های کارگاهی در خوزستان چشمگیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار صنایع کلان نفت، گاز و حفاری در خوزستان احداث ناحیه صنعتی و تخصصی ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنایع می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 13 آبان 96، کد مطلب: 96081307379 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین