پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۷۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از بررسی آخرین وضعیت خوشه‌های صنعتی در استان خبر داد.
شعارسال: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از بررسی آخرین وضعیت خوشه‌های صنعتی در استان خبر داد.

منوچهر خوفی با بیان اینکه در حال حاضر 7 خوشه صنعتی در استان شناسایی شده و اخذ مجوزهای لازم برای پیاده‌سازی در سال آینده جزو اولویت‌های صنایع کوچک می‌باشد، گفت: در حال حاضر 2 خوشه صنعتی استان خاتمه یافته‌اند و دو خوشه صنعتی دیگر نیز در مرحله پیاده‌سازی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه خوشه عرقیات گیاهی به عنوان اولین خوشه صنعتی شناسایی شده در استان در سال‌های گذشته پیاده سازی و خاتمه یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر این خوشه به شکل انجمن در حال فعالیت می‌باشد.

خوفی گفت: خوشه صنعتی سنگ نیز در نشست پایش این خوشه که با حضور کارشناس خوشه‌های صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد خاتمه یافت و مقرر شد تا تشکیل انجمن از ظرفیت‌های اتحادیه سنگ و مصالح ساختمانی استفاده شده و به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه خوشه فرآوری محصولات باغی و خوشه صنعتی عسل نیز در مرحله پیاده سازی می‌باشند ، افزود: ایجاد خوشه فرش دستباف، خشکبار و صنایع چوبی با توجه به اینکه به روزآوری نقشه خوشه‌ها در دست اقدام می‌باشد جزء اولویت‌های توسعه خوشه‌ای قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396، کدخبر: 13960729000135، www.fars.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین