پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ایجاد فرصت شغلی در سال جاری برای بیش از یک هزار 800 نفر در استان خبرداد.

شعار سال: جلیل جباری افزود: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بعد از سازمان های صنعت و معدن و تجارت و کشاورزی سومین دستگاه اجرایی در ایجاد فرصت شغلی در استان بوده که در این راستا سال گذشته برای یک هزار و800تا 2000 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده که پیش بینی می شوند در سال جاری برای بیش از دو هزار نفر فرصت شغلی در استان فراهم کند.

وی اظهار کرد: طرح ویژه اشتغال از سوی سازمان مرکزی در سه روستای گردشگری استان از طریق معرفی ظرفیت های گردشگری و ساماندهی مراکز فرهنگی تاریخی در روستاها در ایجاد فرصت های شغلی جدید موثر خواهد بود.

جباری با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت ظرفیت خوبی برای ارتقاء صنعت گردشگری استان است تصریح کرد: شرکت های دارای مجوز، در این حوزه بدون محدودیت فعالیت کرده و چهار آژانس مسافرتی موفق به دریافت مجوز جدید شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گسترش همگانی کردن سفرهای گردشگری و برگزاری جشنواره هایی ازجمله جاده ابریشم را فرصتی مغتنم برای جذب گردشگر و رونق این صنعت و اشتغال در منطقه دانست و اظهار کرد: با تعیین مسیرهای گردشگری معین در داخل استان و مسیرهای مشترک با سایر استان ها درایجاد زمینه ای برای بازدید و معرفی جاذبه های گردشگری استان برای مسافرانی که آذربایجان غربی را مسیری برای ادامه سفر خود انتخاب کرده اند بسیار موثر خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان آذربایجان غربی) ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 965-5190-5:www.orumiyeh.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین