پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۰۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
بررسی‌ آمارهای بخش تعاون در سه ماهه نخست امسال، از ایجاد ۱۰۸۳۵فرصت شغلی در بخش تعاون کشور خبر می‌دهد.

شعار سال: بر اساس گزارش‌های سامانه جامع آمارهای ثبتی بخش تعاون، طی سه ماهه امسال ۶۳۸ تعاونی و شش اتحادیه فعال در کشور به ثبت رسیده است که تعداد اعضای این تعاونی‌ها ۱۵۱۶۸ نفر بوده است.

براساس یافته‌های واحد آمار و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران، بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده به استان فارس با تعداد ۷۶ تعاونی و کمترین تعاونی به استان قم با یک تعاونی تعلق دارد.

در این مدت ۸۱ تعاونی بانوان با ایجاد ۹۱۹ فرصت شغلی ثبت شده و بیشترین تعداد تعاونی‌های ثبت شده بر اساس گرایش نیز به ترتیب مربوط به بخش خدمات و کشاورزی با ۲۴۰ و ۱۶۹ واحد است.

بیشترین فرصت شغلی نیز متعلق به تعاونی‌های بخش خدمات با ۳۴۰۰ نفر و تعاونی‌های بخش کشاورزی با ۲۲۵۰ نفر بوده است.

بر اساس این گزارش، عمده‌ترین گرایش های بخش تعاون کشور شامل خدمات،کشاورزی، فرش دستباف، اعتبار،‌عمران و مسکن، حمل و نقل، صنعت و معدن،تامین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان و چند منظوره می‌شود.

جدول تعاونی‌های فعال ثبت شده در سه ماهه سال ۱۳۹۶ به تفکیک استانها


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22 تیر 96، کدمطلب:96042212477، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین