پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خوزستان 557 تعاونی فعال بانوان داریم که برای بیش از پنج هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

شعار سال: سعید حمید با اشاره به برگزاری نشستی با مدیر کل امور بانوان استانداری و مسئولان کمیسیون‌های امور بانوان فرمانداری‌ها اظهار کرد:‌ هدف از این نشست، تقویت ارتباط کمیسیون‌های امور بانوان در شهرستان‌ها و مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری با مدیران و اعضای تشکل‌های بانوان است.

وی با اشاره به این‌که در خوزستان 557 تعاونی بانوان فعال داریم که برای بیش از پنج هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند، افزود: دو شهرستان اهواز و مسجدسلیمان هر کدام به ترتیب با 86 و 74 تعاونی دارای بیشترین تعداد تعاونی بانوان در استان هستند که فرصت شغلی ایجادشده در تعاونی‌های این دو شهرستان به ترتیب 1001 نفر و 616 نفر است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد:‌ بانوان نیمی از جمعیت فعال جامعه را به خود اختصاص می‌دهند و توانمندسازی زنان در حقیقت توانمندسازی جامعه است.

حمید عنوان کرد: زنان در استان خوزستان با ایجاد تعاونی‌هایی موفق ثابت کرده‌اند که بر خلاف باور عموم تعاونی‌های بانوان نه تنها مظلوم نیستند بلکه به کمک دولت آمده‌اند تا در کاهش تصدی‌گری و حل مشکل اشتغال در میان بانوان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی‌های بانوان با ایجاد اشتغال وسیع در میان این قشر از جامعه بهترین راهکار برای ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 96091809315، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین