پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به برخی اقدامات دولت در راستای حمایت از اجتماعات تعاونی عشایری و روستایی اظهار داشت: وام با بهره ۳ درصد به تعاونی‌های عشایری و روستایی پرداخت می‌شود.

شعار سال: سید ابوالفضل رضوی بعدازظهر امروز در همایش بزرگ تعاون، اشتغال و اقتصاد مقاومتی که در شهرستان گرمسار برگزار شد با اشاره به نقش بسیار مهم تعاونی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و ثبات اقتصادی اظهار داشت: رشد و توسعه با حرکت‌های جمعی و مردمی حاصل می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده در حوزه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در راستای حمایت از تعاونی‌های روستایی و عشایری گفت: این معاونت قصد دارد در قالب تسهیلات خدماتی را به خانوارهای روستایی و عشایری ارائه دهد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم اضافه کرد: تسهیلات با کارمزد 3 درصد به تعاونی‌های مستقر در روستاها و عشایر متقاضی اشتغال با جمعیت بیش از 25 خانوار اعطا می‌شود.

رضوی به برخی از مزایای این تسهیلات اشاره کرد و گفت: تعاونی‌های وام‌گیرنده پس از گذشت دو سال بازپرداخت اقساط وام خود را آغاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این اجتماعات تعاونی باشد 25 درصد از سود وام معاف از مالیات است و وثیقه این وام تنها کارت یارانه سهام‌داران است و تا مادامی‌که پرداخت قسط به‌موقع انجام شود یارانه هیچ شخصی مسدود نخواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اذعان داشت: اهدای این وام 3 درصدی به روستاییان و عشایر تاکنون در هیچ دولتی اهدا نشده است؛ و اگر شخصی قصد مشارکت جمعی را نیز نداشته باشد می‌تواند وام با کارمزد 6 تا 9 درصد دریافت کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 1282070: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
شیوه نظارت بر این وام ها چگونه است. چه تضمینی وجود دارد که این وام ها بشکل مصرفی و غیر تولیدی ، استفاده نشوند.
در آن صورت فقط رانت داده ایم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین