پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۱ تعاونی با یکهزار و ۷۸۵ نفر عضو و زمینه ایجاد اشتغال برای ۹۲۳ نفر در استان ایجاد شده است.

شعار سال: علی آشتاب یا اشاره برنامه های دولت تدبیر و امید در ایجاد فرصت های شغلی جدید اظهار داشت : دربرنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال جاری باید یک هزار تعاونی در یک هزار روستای کشور راه اندازی شود که باید با مشخص کردن روستاهای هدف در لرستان، زمینه توسعه تعاونی های روستایی را فراهم کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف ایجاد ۲۶ هزار فرصت شغلی روستایی در کل روستاهای کشور را در نه گرایش دنبال می کند و چهار هزار و ۳۰۰ میلیون ریال برای تحقق آن در نظر گرفته است.

آشتاب در ادامه افزود: فرایند اجرایی این طرح توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه کشور و استانها انجام می شود که باید انتخاب روستاهای هدف سریع و به موقع صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح یک هزار تعاونی روستایی در سراسر کشور اظهار کرد: از این تعداد سهم لرستان ۷۲ تعاونی است که تاکنون ۳۴ تعاونی شکل گرفته است و در عین حال زمینه برای ایجاد ۱۲۴ تعاونی روستایی در لرستان وجود دارد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اهمیت صادرات تعاونی ها گفت: یکی از اهداف ما در سال ۹۶ رسیدن به ۳۶ میلیون دلار صادرات تعاونی ها استان است که تاکنون ۱۹ میلیون دلار آن محقق شده است.

آشتاب همچنین گفت: هدف ایجاد و راه اندازی تعاونی های روستایی، ایجاد بازار برای تولیدات و محصولات روستایی، توسعه پایدار روستایی، حرکت به سمت اشتغال مولد ، ساماندهی سرمایه های خرد و توانمند سازی نیروی انسانی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: -، www. porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین