پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۴۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون و رفاه اجتماعی در نظر دارد از طریق تعامل با مدیران عامل بانک‌ها، منابع مالی موردنیاز واحدهای تولیدی فعال در بخش تعاون را تامین کند.

شعار سال: سیدحمید کلانتری در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت یازدهم از فعالیت تعاونی‌های تولیدی حمایت کرده و بستر توسعه این تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: مسئولان بخش‌های تعاونی باید با جذب سرمایه‌گذاری‌های خرد جهت رونق تولید و اقتصاد و عملیاتی کردن فعالیت‌های بزرگ گام برداشته و در این مسیر از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مربوط بکارگیری کنند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون و رفاه اجتماعی در نظر دارد از طریق تعامل با مدیران عامل بانک‌ها، منابع مالی موردنیاز واحدهای تولیدی فعال در بخش تعاون را تامین کند.

کلانتری گفت: ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات داخلی باید در دستور کار جدی مسئولان و مدیران و همچنین واحدهای تولیدی قرار گرفته و در راستای تحقق اهداف تلاش کنند.

سیدحمید کلانتری در جریان سفر به استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیاء بازدید و در جریان روند فعالیت واحدهای تولیدی قرار گرفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282101:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
وزارت تعاون اگر بخواهد هم نمی تواند. منابع بانک تعاون خیلی محدود است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین