پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
معاون امور تعاون وزیر تعاون در واکنش به انتقادات به لایحه اصلاحیه قانون بخش تعاون که تقدیم مجلس شده است، گفت: ایرادات این لایحه را قبول داریم اما در عین حال معتقد به حضور پارلمان واقعی بخش تعاون و اتاق‌های سراسر کشور برای رفع این اشکالات هستیم.

شعار سال: سیدحمید کلانتری با اشاره به لایحه اصلاحیه قانون بخش تعاون که از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار داشت: این لایحه مربوط به دولت گذشته است و در سه سال گذشته تدوین شد و در جریان تدوین آن نیز مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه و اتاق تعاون نیز نقطه‌نظرات خود را اعلام کرده بودند.

وی افزود: این لایحه هم‌اکنون در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و اگر اشکالاتی هم دارد باید یک کارگروه مشترک با حضور اتاق تعاون ایران، دولت و صاحب‌نظران این بخش تشکیل شود و مواردی که موجب ایجاد اشکال و تداخل شده را اصلاح کند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون با تأکید بر اینکه اگر مجلس با کلیات این لایحه موافقت کرد، باید بر سر جزئیات با کمک نمایندگان بخش تعاونی، بحث و تبادل‌نظر صورت پذیرد، تصریح کرد: ایرادات این لایحه را قبول داریم و به نظر می‌رسد که باید اصلاح شود و اگر هم نقطه‌نظراتی توسط اتاق تعاون ایران وجود دارد، آن را در کارگروه مشترک باید به رأی بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه همکاری‌های لازم را برای بهتر شدن قانونگذاری در حوزه بخش تعاون کشور را با بخش‌ غیردولتی تعاون خواهیم کرد، گفت: این لایحه هم‌اکنون در مجلس بوده و موادی که از منظر تعاونگران کشور باید اصلاح شود، در مجلس قابل پیگیری است.

کلانتری همچنین در واکنش به این سؤال که آیا با وجود پذیرفتن ایرادات، قصد بازگرداندن لایحه از مجلس را ندارید، گفت: فعلاً چنین موضوعی در سطح دولت مطرح نیست و این لایحه باید در مجلس دنبال شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 15 آبان 1395، کد مطلب: 13950815000123:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین