پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۰۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در ۱۱ هزار تعاونی مسکن در کشور خبر داد و گفت: تکمیل ۴۰۰ هزار واحد باقی مانده مسکن مهر به زودی انجام می‌شود.
شعار سال: سیدحمید کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل و ساختمان با رویکرد افزایش بهره‌وری در حوزه تعاون با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود 11 هزار تعاونی مسکن در کل کشور فعال است، اظهار داشت: یک میلیون و 600 هزار نفر عضو در کشور در این تعاونی‌های مسکن فعال هستند.

وی افزود: تعاونی‌های مسکن با 5 درصد آورده در مدت 3 تا 5 سال می‌توانند مسکن اقشار مختلف مردم را تهیه کنند.

کلانتری در رابطه با ساخت مسکن مهر در کشور از به پایان رسیدن یک میلیون مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: تکمیل 400 هزار واحد باقی‌مانده به زودی انجام می‌شود.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در برخی استان‌ها، آسیب‌شناسی تعاونی‌های مسکن آغاز شده است، گفت:‌ این موضوع موجب شد تا شکایت از تعاونی‌های مسکن کاهش یافته و امیدواریم این آسیب‌شناسی در سراسر کشور انجام پذیرد.

کلانتری افزود: اقدامی در شورای عالی احیای بافت‌های فرسوده آغاز شده که براساس آن، بافت‌های فرسوده ترمیم شود، بنابراین استفاده از پتانسیل مردم در مناطق مختلف مدنظر خواهد بود.

وی همچنین به آماری از تعاونی‌های حمل و نقل اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 200 تعاونی در حوزه حمل و نقل در 6 گرایش فعال هستند و هم‌اکنون 80 تا 90 درصد حمل و نقل دریایی در خلیج فارس از مسیر تعاونی‌های حمل و نقل دریایی صورت می‌پذیرد.

کلانتری گفت: بسیاری از تصادف‌ها به دلیل فرسودگی ناوگان حمل و نقل است و می‌توان از مسیر بازار سرمایه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل تأمین مالی کرد.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کد مطلب: 13950922000872، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین