پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:از تعداد ۲۶۰ تعاونی ثبت شده در این استان، ۷۷ تعاونی مسکن فعال بوده و امسال حکم انحلال ۱۱۰ تعاونی غیرفعال مسکن صادر شده است.
شعارسال: احمدغریوی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ۲۹ هزار و ۹۹۴ قطعه زمین توسط تعاونی های مسکن در اختیار مردم استان قرار گرفته و تاکنون ۴ هزار و ۱۸۲ واحد مسکونی خارج از طرح مسکن مهر در این استان توسط تعاونی ها احداث شده است.

وی از تشکیل کمیته ساماندهی تعاونی‌های مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: مشکلات و میزان فعالیت تعاونی‌های مسکن استان توسط کمیته بررسی می شود.

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۲۶۰ تعاونی مسکن در استان زنجان به ثبت رسیده و از این تعداد ۷۷ تعاونی مسکن فعال هستند و در سال ‌جاری حکم انحلال ۱۱۰ تعاونی مسکن که غیر فعال بودند صادر شده است.

غریوی از فعالیت هشت تعاونی مسکن در حوزه مسکن مهر در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: سه هزار و ۹۲۲ واحد مسکونی مهر در استان زنجان به دست تعاونی های مسکن احداث و واگذار شده و زنجان در اجرای تعهدات طرح مسکن مهر از استان‌های موفق است.

مدیر کل ، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در استان زنجان بیش از ۹۰ درصد تعاونی‌ها مسکن موفق هستند و توانسته اند عملکرد خوبی را داشته باشند.

غریوی به نظارت از تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: نظارت از تعاونی‌ها از سالهای گذشته شروع شده و در سال‌جاری هم این نظارت به جد پیگیری می‌شود.

وی ابراز کرد: در راستای حل مشکل تعاونی‌های مسکن نیازمند همکاری دستگاه‌های دیگر هستیم و در حال حاضر گام های مهمی در این زمینه برداشته شده که در تلاش برای ارتقاء سطح فعالیت تعاونی ها در سطح استان هستیم.

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان از مشکل‌دار بودن تعاونی‌های مسکن در استان زنجان خبر داد و افزود: پنج تا هشت درصد تعاونی‌های مسکن در زنجان مشکل‌دار هستند.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 دی 1395، کدخبر: 3856077 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
از اون ور آمار می دن که 150 تا تاسیس شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین