پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مسکن مهر تاکستان از جمله پروژه‌های خوب در مسکن مهر استان است که تاکنون علاوه بر تامین کلیه خدمات زیربنایی در آن، دو باب مسجد، دو مجموعه تجاری و راه دسترسی آن به خیابان غفاری با اعتبارات در اختیار وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده است.

شعار سال: حامد مانی فر با اعلام این موضوع گفت: مسکن مهر تاکستان با ۲ سایت به نام‌های تعاونی مسکن مهر با ۶۲۴ واحد و تعاونی مسکن سه جانبه با ۳۳۶ واحد، در مجموع شامل ۹۶۰ واحد مسکونی است.

مانی فر درباره سایت تعاونی مسکن مهر افزود: این سایت دارای ۴ تعاونی است که برای خرید زمین آن ۱۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، برای این سایت کلیه خدمات زیربنایی اعم از آب، برق، گاز، راه دسترسی، محوطه سازی و دیگر امکانات زیربنایی و روبنایی انجام شده و سایر موارد مربوط به این مجموعه بر عهده تعاونی‌ها است.

وی درخصوص تعاونی مسکن سه جانبه نیز عنوان کرد: از تعداد ۳۳۶ واحد این تعاونی تعداد ۱۹۲ واحد پیش فروش شده که این واحدها تکمیل و به خریداران تحویل داده شده است. در این سایت‌ها نیز کلیه خدمات زیربنایی انجام پذیرفته است.

مانی فر با اشاره به اینکه ۷۶ از واحدهای سه جانبه در حال حاضر بدون متقاضی بوده و آماده واگذاری با شرایط ویژه هستند، تصریح کرد: این واحدها دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصد هستند که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی و انجام ثبت نام، طی ماه‌های آینده واحدهای خود را تحویل گرفته و در آن ساکن شوند.

مانی فر با اشاره به توافقات انجام شده با شهرداری تاکستان جهت محوطه سازی مسکن مهر گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و آورده اعضا و همچنین یارانه‌های در اختیار وزارت راه و شهرسازی جهت انجام امور مربوط به محوطه سازی به شهرداری تاکستان پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص تامین راه دسترسی مناسب به مسکن مهر جهت ایجاد آسایش و ایمنی ساکنین این ناحیه، یادآور شد: جاده مواصلاتی بین سایت پروژه و خیابان شهید غفاری با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان از محل یارانه‌های وزارت راه و شهرسازی، مناسب سازی و اجرا شده است.

وی همچنین گفت: در سایت اول مسکن مهر به منظور حفظ حریم سایت، علاوه بر تعهدات قبلی، دیوار کشی و حصار پیرامونی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبار یارانه‌های در اختیار وزارتخانه به انجام رسیده است.

مانی فر درباره دیگر خدمات ارایه شده در مسکن مهر تاکستان افزود: در هر یک از این سایت‌ها یک باب مسجد از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن احداث شده و پس از تکمیل به شکل رایگان در اختیار هیات امنای معرفی شده از سوی امام جمعه محترم تاکستان قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: یک مجتمع تجاری نیز در هر کدام از این سایت‌ها از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی احداث شده و آماده واگذاری به متقاضیان است که مراحل قانونی و اداری واگذاری این واحدها در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در سایت سه جانبه تعدادی واحد در اختیار خانواده‌های دارای ۲ معلول بهزیستی قرار گرفته که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد است.

وی تاکید کرد: به یاری خدا این واحدها نیز به زودی تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395، کد مطلب: -:www. news.mrud. ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خوشحالین از این ارقام و رقم ها مردم با مسکن مهر ومشکلاتشون بیچاره شدن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین