پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
استاندار قزوین گفت: امروز مسکن مهر مشکلات و هزینه‌های سنگینی را ایجاد کرده که نیازمند بررسی و پیگیری است.

شعار سالعبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه اظهار داشت: شهر محمدیه از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که باید در راستای توسعه و پیشرفت اقدام شود.

وی بیان کرد: شهر محمدیه شاهد رشد جمعیت خواهد بود و در صورتی که زیرساخت‌های موردنیاز فراهم شود، امکان تبدیل شدن به شهرستان وجود داشته که مسئولان باید در این زمینه تلاش جدی کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ناحیه شهری مهرگان یکی از مشکلات اساسی شهر محمدیه بوده که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود چراکه شاهد آسیب اجتماعی و بروز مشکلاتی در این منطقه هستیم.

زاهدی با بیان اینکه برای نخستین بار یک بانوی متخصص مسئولیت شهرداری را بر عهده گرفته که امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت باشیم، افزود: مسکن مهر با هدف خیرخواهانه طراحی شد اما در اجرا مشکلاتی داشت و امروز هزینه سنگینی ایجاد کرده و وظیفه داریم برای حل آنها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه اینکه بخشی از هزینه‌های زیرساخت‌ها و خدمات شهری را باید شهرداری محمدیه پرداخت کند و منابع اعتباری آن جوابگو نیست حرفی منطقی است و باید مطالبات از دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود، افزود: در زمینه افزایش هزینه عوارضی محمدیه پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و در این زمینه ایجاد راه دسترسی مستقل ضروری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1728704 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
مسئولان کشور هم گویی در خواب غفلت رفته اند و هیچ واکنشی را نسبت به آن انجام نمیدهند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین