پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
استاندار قزوین گفت: ارتباط رسانه با دستگاه‌ها دوسویه بوده و اصحاب رسانه‌ها باید یار و مددکار مسئولان باشند و در انعکاس مسائل و اخبار حیثیت افراد را رعایت کنند.
شعار سال: استاندار قزوین گفت: ارتباط رسانه با دستگاه‌ها دوسویه بوده و اصحاب رسانه‌ها باید یار و مددکار مسئولان باشند و در انعکاس مسائل و اخبار حیثیت افراد را رعایت کنند.
عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در نخستین همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیای حقوق عامه که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه قانون‌مدار نقش دستگاه‌ها و مردم در قالب تشکل‌های مردم نهاد مشارکت همه‌جانبه دارند تا امور به سامان برسد.

وی بیان کرد: انقلاب مردمی‌ترین انقلاب در سطح دنیا بوده و تمام اقشار در پیروزی و به ثمر نشستن نقش داشتند در حالی که حضور مردم در تداوم انقلاب موثر است.

استاندار قزوین تصریح کرد: رسانه در ارزیابی افکار عمومی نسبت به جامعه و دولت و شناسایی انتظارات نقش دارند.

زاهدی با بیان اینکه فعالیت دستگاه قضایی بسیار حساس است، عنوان کرد: رسانه‌ها یار خوبی برای تمام دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضایی هستند و در احیاء حقوق عامه و مردمی نقش ویژه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط رسانه با دستگاه‌ها دوسویه بوده و اصحاب رسانه‌ها باید یار و مددکار مسئولان باشند و در انعکاس مسائل حیثیت افراد را رعایت کنند.

استاندار قزوین عنوان کرد: رسانه‌ها باید در چارچوب قوانین مقررات اقدامات لازم را انجام داده و رعایت حقوق عمومی و خصوصی در جامعه را در اولویت قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397، کدخبر: 1759003 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
واضح تر بگو ببینم چی شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
متاسفانه این مسایل در پخش خبر بین مردم ما ازبین رفته و همگی شایعه پراکن شدیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین