پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
استاندار قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان رسانه ای تاثیرگذار، واقع گرا و بی حاشیه است که توانسته با نگاه حرفه ای خود اعتماد مردم و مسئولان را جلب کند.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه علیرضایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر، روز خبرنگار را به فعالان این رسانه تبریک گفت.

استاندار قزوین در این دیدار اظهارداشت: جا دارد در این روز از فعالیت همه خبرنگاران پر تلاش که نقش موثر و مهمی در اطلاع رسانی دارند تشکر کنم.

وی افزود: باور دارم که رسانه ها باید آزاد باشند تا به عنوان یک ناظر عمومی از تخلف و فساد در جامعه جلوگیری شود.

زاهدی یادآورشد: هر چقدر در داخل بتوانیم فضا را باز کنیم و رسانه ها صریح تر و شفاف تر عمل کنند و با مردم صادق باشند می توانیم عرصه را از رسانه های مخالف خارجی بگیریم و خودمان منبع خبر باشیم.

استاندار بیان کرد: به هر حال جامعه به این سمت می رود که اطلاعات خود را از رسانه های معتمد و متعهد که واقع گرا هستند دریافت کند.

خبرگزاری مهر استان قزوین تاثیرگذار و بی حاشیه است

زاهدی با ابراز رضایت از عملکرد خبرگزاری مهر در استان قزوین تصریح کرد: خبرگزاری مهر بسیار فعال و بانشاط عمل می کندو حضور مستمر و بموقع شما در جلسات استان و مناسبتها بیانگر سرعت عمل بالا و احساس مسئولیت این رسانه است.

وی بیان کرد: انصافا خبرگزاری مهر بسیار تاثیرگذار است و بدور از حاشیه و جنجال آفرینی و نگاه واقع گرایانه تلاش می کند اطلاعات درست را به مردم منتقل کند و این رویکرد شما جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار قزوین اظهارداشت: خبرگزاری مهر با خبر رسانی حرفه ای در استان توانسته است اعتماد عمومی را جلب کند و به عنوان یک منبع قابل اعتماد مورد توجه مردم و مسئولان باشد که ارزشمند است.

وی بیان کرد: مردم از درک بالایی در تحلیل خبرها برخوردارند و حتما در درازمدت به سمت رسانه هایی می روند که شفاف و واقع گرا هستند و هر رسانه ای که در مسیر رسالت حرفه ای خود عمل کند مورد توجه مخاطب قرار خواهد گرفت.

محمدرضا جباری سرپرست خبرگزاری مهر استان قزوین هم ضمن تشکر از حضور صمیمانه استاندار در دفتر خبرگزاری مهر اظهارداشت: نگاه ما در اطلاع رسانی توجه به اصالت خبر و تاثیر مثبت آن برای منافع عمومی است و هرگز در مسیری که وحدت و توسعه استان دچار خدشه شده و یا مردم آسیب ببینند حرکت نخواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 16مرداد 97، کدمطلب: 4368310، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
این خبر گزاری رو من هم دنبال میکنم اینکه بی حاشیه و بی طرف هست رو قبول دارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خداروشکر مردم میتونن به یکی اعتماد کنن البته این حمایت شما باز مشکوکه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین